torsdag 12. mai 2011

Sanselig Sommer og Magasinet Jeanne d'Arc kom i dag

Ja nå er endelig boken her. Og jeg skal kose meg skikkelig med den.
Vil du også ha en så finner du den her

Også kom 4 utgave av Jeanne d'Arc magasinet i dag.




Om ikke det var nok så lå Boligdrøm på kjøkkenbenken og ventet på meg i dag. Da har hvertfall jeg mye nydelig lesestoff og inspirerende bilder å titte på.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

På lørdag blir det moteshow i Asker Sentrum. Vi skal vise to andrekk og har hatt prøving på modell i dag. Hun ble helt nydelig så dette blir bra. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder og vise på bloggen.

3 kommentarer:

  1. great reading!
    enjoy!
    Rosa

    SvarSlett
  2. Jeg elsker JDL mag....bildene er jo små kunstverk:)
    Boken ble også så nydelig synes jeg og jeg gleder meg til å få den i postkassen så jeg kan få tittet skikkelig i den!

    Herlige bilder!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  3. Hei, Håper alt gikk bra i dag. Flott 17.mai til deg og dine. klem Siv

    SvarSlett