torsdag 28. april 2011

Mor og Datter klær fra Sagen Vintage



Endelig bugner det med klær i butikken.

Alle de skjønne kjolene fra Sagen vintage er kommet. Og de er bare nyyyydelige.


Herlige sommerkjoler i superfin passform. Denne har kreppet bærestykke, heklet kant, strykemerke, ekstra lengde bak og ekstra rynker for god vidde bak på ryggen. Alt i en kjole. Kan det bli bedre.


Denne har hette med stort Sagen Vintage emblem brodert i hetten slik at det syns bak på ryggen. Liker at det skjer noe der også jeg. Kan jo hende noen snur seg etter meg. Ha,ha:) Den er i en elastisk og fin viskose og virker kjølig og behagelig på kroppen. Jeg liker fargekombinasjone på denne. Alle vi interiørdamer vet jo at hvite rom virker større enn sorte og mørke rom. Og slik er det jo med klær også. Så jeg velger alltid klær/kjoler, når de har to farger, som har lyst bærestykke for å en stor byste. Store pupper, ikke sant;) Også mørkt skjørt, for å se smalere ut enn hva jeg er. Bare vissheten om at dette stemmer på det jeg har på meg, får meg til å føle meg så fiiiiin:o) Og det har jo denne grønne kjolen, så den fikk bli med meg hjem.


Også denne da. Den satt perfekt. Så fin at jeg, gamle kjerringa, følte meg så lekker, at jeg tenkte at jeg kunne bruke meg selv som modell. Så der står jeg da. Nesten 50 og tror at min gamle skrott duger som modell, og selger kjoler som bare det. Ha,ha. Lenge leve forfengeligheten. Og den lever og har alltid levd i meg 200%. Det er så ille at jeg nekter å stille i skiklær og bobledress. Jeg hater bikinisesongen og går aldri til fjells. Fjellreven har ikke blitt rik på denne dama. Men Sagen Vintage fikk meg til å føle meg 20 år yngre. Hengepupper og andre alderdomstegn ble glemt og jeg følte meg så fiiiiiiin. Tightsen er fra Cream og kjøpt på IT rett borte i gata her.

Så det var dagens Walla antrekk. Neida jeg skal ikke komme med nytt antrekk her på bloggen hver dag. Men i morgen kommer allikevel et om klærne fra Vintage by Fe. De står i en pappeske her og nå skal de pakkes opp og registres osv. Og mangler jeg bilde av noe så er det fare for at dere får se den gamle skrotten en gang til:o)

See you!

3 kommentarer:

  1. Underbara kläder! Tyvärr är jag ingen klänningälskare men dessa ser bra ut.

    Ha en trevlig fortsättning på veckan!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  2. Du kan trygt bruke deg selv som modell, slank og fin som du er!! =) Nyt dagen. klem klem

    SvarSlett
  3. Så flott du var! :) Du kledde også veldig godt å ha håret opp! :)

    Ønsker deg en fin uke!

    AW :)

    SvarSlett