mandag 7. mars 2011

Lotta Djossou Paris

Jeg har fotografert smykker. Det var noen av de nye smykkene som ikke hadde bilder, så da var det bare å finne fram fint underlag og kamera og sette igang.
Er de ikke fine? Og spennende? Jeg bare elsker alle sammen og skulle gjærne hatt de alle og spesielt de med fugler.
Det er kommet flere smykker enn de jeg viser her så klikk deg inn for å se alle som foreløpig er lagt ut i nettbutikken. Du finner de under nyheter. Her.



Som underlag har jeg brukt de gamle kartene etter bestemor og bestefar. Nydelige farger og nyedlig patina. Noen har blitt brettet opp og igjen så mange ganger at de henger nesten ikke isammen. Kanskje har de vært med på flere reiser. Spesielt de over Amerika.
Bedre med en fugl i hvert øre enn ti på taket:))

Jeg løper fra det ene til det andre og nå må jeg full fart ned og låse butikken før jeg drar videre på et møte.
Godt og veldig herlig er det at vi har fått en nye jente med på laget i butikken. Hun er dekoratør og driver nå og ordner og styrer veldig der. Og det blir så fint. Jeg gleder meg, mens jeg må jobbe med det kjedelig kontorarbeidet som ingen ende vil ta.
Ja, ja. Heldigvis har jeg mye kjekt også å gjøre. Vi blogges:)

5 kommentarer:

  1. Ah, så mye fiiiint! :) Nydelige smykker, altså.

    Håper du har en fin (blå)mandag!

    SvarSlett
  2. Heia Ragnhild!!
    Å skitt......her er det ALT ALT for lenge sidan eg har vore ja...huff!!!!
    Å du svikter aldri med dine bilder og dine varer...hoi.....såååå tøffe smykker da!!!!
    Å du,det var så kjekt å sjå deg i Bolig Drøm,supert!!!
    Lykke til med kontorarbeidet ditt no:)))
    Håper oss sjåast snart igjen Ragnhild!!
    Mandagsklem frå meg,Randi

    SvarSlett
  3. VAKKERT !!! Ja dette var nydelige bilder Ragnhild... fargene var så fine sammen..


    Proffe damen er du =))

    klemme r

    SvarSlett
  4. Helt underbara smycken och finfina bilder på dem!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett