torsdag 17. mars 2011

Velkommen til Nytt Design i Nettbutikken!

Hei og hå.
Jeg må si det er med litt stolthet jeg ser resultatet av oppussingen av nettbutikken.
Nå er den veldig mye mer personlig og veldig mye mer meg, eller Wallas Verden. Alle som kjenner til hva jeg liker og hva jeg har mye av, vet at det er gammelt papir av alle slag. Brev, konvolutter, kort, aviser, bøker og kart. Og det var veldig morsomt å kunne bruke de gamle notisblokkene til bestemor (mor til Walla) Den blokken som er til høgre på siden og inneholder alle kategoriene hadde bestemor med seg til Amerika der hun brukte den som dagbok. Der kan jeg lese hva hun gjorde hver eneste dag i 1946. Rett etter krigen dro hun med Amerikalinjen og besøkte brødrer i Brooklyn og foreldre i Seattle. Hun skriver bl.a. "vi kjørte fra Brooklyn tidlig i dag. Det var så langt, jeg trodde vi var kommet ut av N.Y. men så hadde vi ikke kommet utav Brooklyn en gang". Dokumentklemmen til høgre er ifra mor og fars kontor. Den har nok vært i butikken til Walla. Også den andre lille blokken og lappene er også gamle fra bestemor. Samt linjalen som ligger i bunn. Så gøy å bruke disse tingene isteden for å bare laste ned noe ifra nettet.
Håper dere også kan like det?
Mange nye funksjoner er også kommet på plass.
Nå gjenstår det bare litt opprydding og gjennomgåing. Noen varer har mistet teksten sin. Ingen skjønner hva som har skjedd hos webteknisk. Jeg er sikker på at det er datanissen som har nisset litt igjen;)
Velkommen inn

5 kommentarer:

  1. Fint oppsett og design i den nye nettbutikken. Gratulerer med nytt design. :)
    Artig anekdote om Brooklyn. :)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært. Må jo bare ta turen innom nå ;-)

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  3. Hei.
    Da må jeg jo bare inn å se en liten tur...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Hei Ragnhild :)
    Kjempeflott design på nettsiden din :) Har allerede vært innom ;) og lagt igjen en liten bestilling... Ønsker deg en fortsatt fin helg, stor klem fra Mette

    SvarSlett