torsdag 24. mars 2011

News!

Da er de første påskeeggene ferdig pyntet.
Det ble litt forskjellige. Har litt lyst å gjøre noe nytt i tillegg til vintagedamer kjenner jeg. Så da må jeg leke litt og prøve meg fram.
Denne kronene fra Chic Antique kom i dag og er bare helt nydelig. Syns ikke så godt på bildet men den er dekorert med glassperler. Også kan den justeres i vidden slik originalen kan. Vakker på et fat, med et lys i midten. Eller en plante i midten. En "letter i luften" vill jo bli nydelig. Jeg skal helt klart ha med meg en slik hjem.

Også se denne digre glassklokken som kom. Den er jo helt enorm. Finnes en smalere og høyere også.

Travelt i butikken for tiden. Mange nye varer å pakke ut og på plass. Det er jo bare kjempekjekt. I morra skal jeg pakke ut lamper fra Watt og Veke. Noen søte skjønne plisserte lampeskjermer og noen tøffe i børstet stål.
Også så mange kunder. Det er det kjekkeste av alt. Nå har vi et nyedelig vær og alle nyter å være ute, uten å fryse. Helt fantastisk.
Og ikke nokk med det, nå er det 3 dagers happy days i Asker sentrum. Og vi har -20% på alle møbler. Både inne og utemøbler, både nye og gamle møbler. + utvalgte varer med -50%. Vi har pyntet med banner og ballonger. Alle sentrumsbutikkene. Min kjære mann satt på kontoret og blåste opp ballonger før han gikk på jobb. Snill han er. Jeg hadde blitt svimmel om jeg skulle blåst de opp. Når jeg gikk hjem i kveld hang der fortsatt mange ballonger rundtom i gatene. Pang - pang. Der var det noen ungdommer ja:))
¤¤¤¤¤¤¤¤
Også må jeg ikke glemme å fortelle at vi feirer den nye nettbutikken med gratis frakt på alle ordrer over kr: 1000,- Varer ut mars. + at alle ordrer får det nyeste boligdrøm i gave.
¤¤¤¤¤¤¤¤
Da er det bare å ønske alle en fantastisk helg. Tenk at det er helg igjen alt. Det er jo også helt fantaskisk.

5 kommentarer:

  1. Hei min venn!

    Så vakker påskepynt og glassklokke.

    For et flott tilbud du har under "happy days!"
    Må jo bare prøve å komme innom deg.

    Håper VELDIG at du kan komme til Kolsås den 6/4.
    Du har jo tross alt æren for at jeg har hjulpet de!
    Se invitasjon i bloggen min.

    GOD HELG KLEM

    SvarSlett
  2. De påskeeggen var kjempefine!!!!

    SvarSlett
  3. Nydelige egg!
    Kreativt! :)
    Elsker de svirlene du har brukt på kortet, -bruker de mye! Tenk å ha hatt sånne store en kunne stemplet veggene med da! ;)

    Ha en super fredag!

    SvarSlett
  4. the eggs look so nice and lovely! warm wishes and a creative and sunny weekend! di
    ;0)

    SvarSlett
  5. Nydelige egg du har laget=)!! Skulle gjerne bodd i nærheten av butikken din...! Så mye flotte saker!! Og grattis med ny design på nettbutikken, kjempe lekker=)!

    Ha en herlig helg!
    Klemmer!

    SvarSlett