søndag 13. februar 2011

Krasilnikoff

Yess! Jeg vil ha sommerfarger, roser og romantikk. Jeg ønsker meg nye puter og smaken av vår og sommer. Rosa og grønt er mine sommerfarger.

Putene vil passe perfekt som pynteputer på sengen min. Der er det deilig å ligge og lese og slappe av litt på ettermiddagen. Spesielt på varme sommerdager med terrassedøren åpen. Gardiner som svaier litt i sommervinden og fuglesangen som kommer helt inn i sengen. Og da er det klart jeg trenger slike skjønne puter å ligge på. De passer perfekt på hytta også, når jeg tenker meg om.
Putene er fra Krasilnikoff og de kommer i butikken i mars. Nå ligger de under "varer som kommer" i nettbutikken.

Teppet kommer også, + mye annet fint fra Krasilnikof. De er jo kjente for alle de fine fil de fer produktene. Og det kommer skjønne oppslagstavler, løkkurv og mange mange fine kjøkkentekstiler i de samme herlige fargene som putene.
Men alt dette kan jeg ikke i dag. Vi må som sagt vente litt.

Da er det kjekt at det er morsdag i dag. Og jeg har fått fanget fullt av tulipaner. Jeg har fått deilig Belgisk sjokolande og nye ullsokker. Da skal jeg klare å holde ut kuldegradene som kommer nå, litt bedre.
¤¤¤¤¤¤¤
Håper alle har hatt en skjønn morsdagsfeiring.
Klem:)

3 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild
    Nydelige farger, elsker lys rosa – så lekker farge, og sommerlig ♥ Gratulerer også med morsdagen, håper du har hatt en kjempeflott dag :) Kos deg videre med sjokolade og deilige ullsokker. Jeg elsker ullsokker, bruker det stort sett nesten hele året :) deilig… Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så nydelige tekstiler ...de passer så godt til den fine jernsenga.
    Happy Valentine til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  3. Jeg har lenge fulgt med på butikken og er herved følger av bloggen din :-) Kjempefin blogg og butikk! Så mye fint! Gleder meg til inspirerende innlegg og fine bilder! Klem Marianne

    SvarSlett