onsdag 9. februar 2011

Dommo by Gawor

Ny spennende leverandør.
Jeg har bestilt lysestaker, fuglehus, hyller, stolputer med skjønne kapper, prinsesse og kongekroner og mye, mye mer. Det er bare å glede seg jenter.

Er ikke den staken på bordet der flott. Den kommer også som gulvstake og i mindre eksemplarer. Helt nydelige.
På Gave og Interiørmessen traff jeg damen bak Dommo by Gawor, Eva-Karin Gawor . Det som jeg synes er ekstra kjekt er at hun har egen blog. Da har en jo mulighet for å bli litt ekstra kjent og det liker vi jo. Ikke sant! Bloggen heter, som hennes butikk, Noll54 Interiør og den finner du her.

Alle bilder lånt fra bloggen Noll54/Dommo by Gawor.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nå venter symaskinen på meg. I går var jeg "uten en trå" og syprosjektet stoppet opp. I dag har jeg kjøpt nye tråsneller og må jobbe litt ekstra fort. Det skal bli "love hjerter"
som jeg har tenkt at kan være ekstra fine til morsdagen og valentine. Har faktisk hatt noen flere mannlige kunder enn vanlig i butikken i dag. Så nå må jeg hjertene ferdig før det er for seint;)

8 kommentarer:

  1. Ja her var det mye fint å drømme seg bort i! Gleder meg til å følge deg fremmover:) Ha en fin kveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelig stake... ja kan tenke meg det kommer mye fint inn utover våren..

    Nyt torsdagen

    klemme r

    SvarSlett
  3. Hej!
    Det glädjer mej att du tyckte om våra saker! Jag hoppas och tror du kommer att sälja bra av det!

    Ha det så gott och tack för din kommentar!

    E-K/noll54/DOMMO by Gawor

    SvarSlett
  4. Nydelig Interiør de har hos Dommo:)))

    SvarSlett
  5. Deilig med grønne detaljer nå som det nærmer seg vår. kke så lenge igjen?!! Foreslo til Maja å ta turen ut. Så kansje vi ses snart! Klem enn så lenge!! Signe

    SvarSlett
  6. Tusen takk for den nydelige duken!!:)
    Ønsker deg en fin helg, klem Hanne

    SvarSlett
  7. javisst, nydelig stake og du så masse flott det finnes der ute !

    jasså ja så du har truffet søstra mi nå ;) artig, håper hu ikke skremte deg ;)

    ha en fin morsdag!

    SvarSlett