tirsdag 8. februar 2011

Jeg har fått ny hylle.

For en stund siden kom noen bokser med Kusmite i hus. Mmmm...sa mannen. Mmmmm... sa jeg og tok med flere bokser. De sto på kjøkkenbenken og var så fine. Men der sto de i veien, så klart. Så da var det å begynne å leite etter en bedre løsning.
Og løsningen ble denne sorteringshyllen fra Bloomingville. Akkurat passe tøff til mitt kjøkken.
Vifta må vi skifte for den suger bare det den gidder og det er ikke mye. Dessuten er den skikkelig døll design. Når den blir skiftet er jo ikke godt å si, for det kan jo ta sin tid før den rette dukker opp;)
Og om du nå er en av de som tenker at den hylla var tøff, men gud av meg så upraktisk da...tenk når den blir full av fett. Ja da skal jeg si deg at da tar jeg bare å hekter den ned av veggen. Bærer den ut på badet og inn i dusjen. Dusje med jiff og dusje med vann;)
Nå skal jeg ta med hjem flere tebokser. Plutselig ble det god plass til mange nye. Mmmm.. gleder meg.

5 kommentarer:

  1. Hæææææ???? ikke hvitt kjøkken??????? WOW, jeg må ta en titt til, sånn i tilfelle jeg tar feil:DDDDD For det så flott ut!!! Og hylla er fin. flott farge:DDDD Mitt kjøkken blir grå/beige:DDDDD Litt hvitt er fint, men ikke ALT:DDDD Må ta noen runder på bloggen din:DDD Klemz

    SvarSlett
  2. Så mange fine innlegg og så mye fint du har! Jeg skal ta meg en titt inn på nettbutikken din til helga... Har lyst på noe nytt snart :) Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Veldig tøfft!! Praktisk at du bare kan hekte den av veggen.

    SvarSlett
  4. Kjempetøff hylle du har fått deg.. så smart å bare kunne hekte den av og dusjen den da..

    har akkurat malt begge peisene og viften på kjøkkenet nå..ble så fint og rent.. men jammen var det mye fett ja..

    Kos deg med teen..

    klemmer

    SvarSlett