søndag 7. november 2010

Smykkene fra Lotta Djossou Paris og Tree

Don't be shy, come closer.
Det er min gamle familiebibel jeg har brukt som uderlag til smykkene. Dramatisk og vakker, akkurat som noen av smykkene. Herlige kontraster. Liker også godt de små beskjedene som er gravert inn på noen av de.

Smykkene er i patinert messing og nikkelfrie. De farger ikke av og en blir ikke grønn på huden eller klærne.
Har også fått inn noen i sølv. Nydelige de også.

Armbåndet er i ganske myk messing og kan formes lett til etter håndleddet.
ADORE
Sammenhengende bokstaver og vedheng.
Smykkene fra Tree av skinn er også kjempekule. Nydelige sammen med strikkende klær.

There is only one happiness in life, to love an to be loved.

Øredobber med peacemerker. Tøfft syns jeg. Og kan være den rette prikken over i'en til et søtt eller tøfft antrekk.

Denne englevingen ligger bare så vakkert over hånden. Nydelig.

Alle halskjedene er lange kjeder, unntagen dette sommerfugl smykket. Det er litt kortere og kan være greit når en ikke orker noe langt som dingler i veien. Men først og fremst så er det nydelig å bruke sammen med et langt kjede.

Dette siste armbåndet i skinn, det gir du til kjæresten din. Det er unisex, og min mann falt pladask for det. Han har nikkelallergi og syns det var supert at det ikke hadde noe metall på innsiden. Bare skinn. Også blir det mykere og myker jo mer det blir brukt.
Smykkene ligger under nyheter i nettbutikken.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Mange bilder og lite tekst i dag. Jeg har besøk av svigers og tenker jeg må være litt sosial her. Vi fyrer i peisen og koser oss foran tv. Tenker vi må se "gylne tider" om litt. Se noen sære bilder fra 80 tallet og mimre litt.
Ha en kos kveld alle sammen.

6 kommentarer:

  1. Sukk... Så lekre!
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  2. WOW!!! Så mye lekkert!!! Mye jeg kunne tenkt meg her;)!

    Ha en flott kommende uke=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Smykkene ser helt nydelige ut Ragnhild! Så moro med noe som er litt annerledes! Må helt klart ta en nærmere titt på de.

    Ja, det har vært Gyllene Tider her i dag også. Et utrolig bra program.

    MAIAklemmer

    SvarSlett
  4. Wow så lekre smykker!!♥
    NYDELIG ;))
    Nyt uken !!♥
    Klem Anki

    SvarSlett
  5. Herlighet for noen flotte smykker...

    her var det virkelig mange jeg falt for...

    Kjempeflotte =)=))

    Klemmer =))

    SvarSlett
  6. Å så mye fint du viser her:9
    Melike!!

    klem klem

    SvarSlett