fredag 5. november 2010

Lotta Djossou Smykker

Jeg har fått meg nytt armbånd:)
ADORE
Nå er jeg ferdig å redigert bilder av butikkens nye smykker. Og nå skal jeg ut i bilden. Trille den over haugen og ned til Drammen. Der venter et Bloggtreff som jeg har lovet å komme på. Det blir bedre seint enn aldrig prinsippet denne gangen. Skulle egentlig vært i butikken og lagt smykkene ut i nettbutikken. Men noen ganger må jeg bare si stopp. Og så får smykkene komme i nettbutikken i morgen.
Da blir det mer smykkebilder senere
Ha en deilig kveld alle sammen.
Klem

5 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Gleder meg til å se flere av smykkene.

    Ja, da sees vi den 17. Blir koselig :)

    Kos deg på bloggtreffet i kveld.

    MAIA KLEMMER

    SvarSlett
  2. Det ser jo bare kjempe lekkert ut!!! Gleder meg til å se mer;)!

    Kos deg masse i helgen!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Kjempestilig.. spennende å få se flere av dette...

    ønsker deg en fin og hyggelig helg...

    klemmer =))

    SvarSlett
  4. Så töffe smykker!! ;))
    Takk for en trivelig kveld i Drammen! ;))
    Supert bloggtreff!!♥
    Titter snart forbi deg igjen ;)
    Nyt av helgen!♥
    Klem Anki

    SvarSlett
  5. Takk for sist! Koselig bloggtreff! :o)

    Kjempetøft armbånd!

    Klem,
    AW

    SvarSlett