lørdag 2. oktober 2010

Se så mye nytt og vakkert!

Det har vært travle dager i butikken. Vi pakker opp og pakker opp nyheter. På fredag kom det to store paller fra Chic Antique. Så mye fint. Spørs om ikke jeg må ha noe av dette med meg på hytta. Så glemmer jeg kanskje de grimme gulvene og dørene som er der.

Det er kommet flere lysekroner. Både til lyspærer og stearinlys.

Også lykter. Denne over her er kjempestor.

Og lyshusene er bare så koselige. Dessuten er disse veldig flotte. De har luftehull på toppen så de ikke blir overopphetet også små runde kuleføtter å stå på.
Ja nå kan bare mørketiden komme. Det gjør ingenting;)

Mørkt ute og kos inne. Da kan en sysle med litt kreative arbeider. Sette bokstaver og tall på tekstiler, møbler gulv og vegger. Disse hvitpatinerte her er dessuten veldig dekorative også.

Til slutt har jeg tatt med disse skjønne boksene med såper. Nydelig vertinne og venninne gave.
Også er det kommet inn mye mer enn dette. Du finner det under "nyheter".
Enjøy!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Tuddelidu nå kan jeg lukte at min kjære snart er ferdig med tacoen.
Ha en deilig høstferie dere som har det og deilig helg alle sammen.

8 kommentarer:

  1. God kveld...
    Så mye lekkert...her var det mye å begjære...likte veldig godt lysekronen og selvfølgelig lyshusene...
    God helg fra Fru Syversen

    SvarSlett
  2. Så mye fint, Ragnhild. jeg er bare nødt til å ta meg en tur en dag.
    Vi sees plutselig.

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei hei
    Sukk...så mye flott du har.
    Ha en fin søndag
    Klem TOve

    SvarSlett
  4. Sukk... så mange herlige fristelser!! Masse flott å føre opp på ønskelisten til jul;0) Nå som jeg har ryddet så mye så har jeg masse plass;0)

    SvarSlett
  5. Så mye fint. :) Lyshusene var rålekre. Alt egentlig. Det er jo litt koselig med mørketiden også.Her tenner jeg levende lys hver kveld og hygger meg med innesysler. GOd sødag. Klem Merethe

    SvarSlett
  6. Så mye fint du har fått inn.. lykter er det jo tid for nå...

    Du finner helt sikkert noe å ta med på hytta..
    hihi

    Nyt søndagen
    klemmer =)

    SvarSlett
  7. Så mycket fint du fått in, härliga lyktor, chic A har verkligen vackra saker, funderar på att beställa varor från dem, är dom bra att ha att göra med...hoppas helgen varit skön, kram VIOLA

    SvarSlett
  8. Hei

    Så utrolig fin blogg du har.
    Den gir mange insprasjoner.

    Skal begynne å følge med på den.
    Vi skal bygge et hus, å har vikrelig tenkt meg å la deg insperere meg..

    SvarSlett