fredag 8. oktober 2010

Med en engel i bagasjen

Ja, jeg bare måtte ha med meg en engel til hytta. Den er ikke bare vakker, den dufter også himmelsk. Ikke påtrengende. Bare sånn som en kjenner litt av og til, akkurat som blomsterduft fra en bukett. Den er fra Franske Mathilde M og du finner den og mange andre dufter i nettbutikken. Den er forresten laget i fin hvit keramikk og dufter i ca 4 mnd'er. Da har du mulighet for å kjøpe en ferille spray og dusje på ny duft.

Her er arbeidsbordet mitt på hytta. Her sysler jeg med å lage kort og bilder, også har jeg symaskinen der nå den trengs. Også har jeg hengt opp litt gamle ting og tang etter bestemor og bestefar til inspirasjon. Øverst henger et oversiktsbilde over Sauda. ca 100 år gammelt og før fabrikken sin tid. Ser så sjarmerende og koselig ut der da. I dag har vi vært på tur til et gammelt stølshus vi har. Det er like spennende hver gang å se om huset fortsatt står. Dere får mer fra turen og i neste innlegg. Bilder skal lastes ned først.
¤¤¤¤¤¤¤¤
I butikken er det Ida og Merete som er på jobb. Jeg har vært kjempeheldig og fått to flinke og kjekke jenter som jobber hver sine dager der. Så jeg kan dra noen dager på hytta uten å være nervøs for hva som skjer der. Det er bare gull verdt;) Nå er det middagstid her.
Ha en deilig fredagskveld alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du fått tag i personal som fungerar bra i butiken, ha det så skönt på hytta...klemmer VIOLA

    SvarSlett
  2. Åh så vackra bilder du alltid visar! KRAM Petra

    SvarSlett
  3. Tuuuusen takk for koselig kommentar=)! Det varmer!! Kofferten vi har lik fikk jeg kjøpe for 200kr i en bruktbutikk, gjorde nok et kupp der;)! En herlig blogg du har, jeg har lagt den i listen min og lagt meg som følger=).

    Ønsker deg en flotters søndag=)!
    Klemmer!

    SvarSlett