tirsdag 21. september 2010

Ommøblert butikken.

Nå har jeg snudd rundt på hele butikken. Ommøblering og vasking i 3 timer på søndag. Alle varene fra Jeanne d'Arc bare måtte være sammen med sinken på bordet fra Nomi Import. Og det ble så fint. Over kassen på veggen hang hyllen med knagger. I hele 2 dager, også var den utsolgt. Jeg må nok opp med en annen hylle der i morgen,.
Rosa Madonna fra Jeanne d'Arc. Det høres jo helt villt ut. Rosa madonna!! Men den er jo ikke rosa-rosa. Det er så vidt den er litt rosa og bare helt nydelig sammen med det grå/hvite. Har også fått inn noen veldig små eksemplarer av damen. Bare 10cm rosa skjønnhet. Du ser de såvidt på bordet, på det øverste bildet;)

Oliventreet står i en sinkkjele fra Nordal. Den er bare helt rå og finnes i to større størrelser også. Noe å tenke på til juletreet.

Det er forresten enda en levering med varer fra Chic Antique på vei. De ligger under "varer som kommer".
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Må dere ha en god natt og deilig onsdag:)

8 kommentarer:

  1. Så fint i butikken din!!
    Masse lekre saker man kan sette påå ønskelisten :o)

    SvarSlett
  2. Heia Ragnhild!
    Ja no er det alt alt for lenge sidan:o)
    No set eg her ny operert ( på fredag ja) i foten,så no har eg god til å å besøkje bloggen din!:))Nettbutikken din har eg alt besøkt,og eg gledar meg;))
    Å her er det som vanlegt mykje mykje fint,sukk!!!Ja eg reknar med du har fullt opp å gjere i butikken din,å sikkert kjempe spennande og!;)
    Å du,så søt du var det bilde i forkle da,artigt!:))
    Ja no har hausten komt for fullt her på Møre,regn regn.....Men eg likar hausten eg da:)
    Men da "snakkast"oss Ragnhild!
    Ha ein fin haustdag!
    Klemmer frå meg,Randi

    SvarSlett
  3. hei,
    å her var det blitt lekkert,å så mye fint.
    ha en fin dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Hei!
    Rene eventyrbutikken dette:)
    Ha en fin onsdag, klem Hanne

    SvarSlett
  5. Var på Ikea i måndags och såg då att Asker låg där..personalen på Ikea försökte söka på ditt butiksnamn men fann den inte...och komma in på bloggen på IKEA gick inte..som personal får man inte blogga på arbetstid...så synd, tänkte komma ut och överraska dig, men nu kan jag köra till Asker nästa gång,

    klemmer VIOLA

    SvarSlett
  6. hei =)
    fulgt butikken på fb en stund og la meg nå til følger av blogg også, du har jo bare en så nyyyydelig butikk med de hærligste ting, og bloggen din er jo likeså.
    "me like"
    klemm H

    SvarSlett
  7. Hei
    Jeg er på utkikk etter et slikt vinflasketørkestativ (eller tar jeg helt feil her... ble litt usikker nå) som står på bordet med tre kopper hengende. Mulig jeg er dårlig til å lete men jeg finner den ikke i nettbutikken. Lurer litt på mål og pris. Veldig flotte ting du har, synd jeg bor så langt unna. Ha en fin lørdag :)

    SvarSlett
  8. Hei på deg
    Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt den trallen din. Jeg kunne virkelig trenge en slik:))

    SvarSlett