lørdag 3. juli 2010

Butikklokalene

Jeg fikk tatt et bilde av butikklokalene og skiltet som allerede er kommet på plass, også min hjelpsomme 10åring da;) Bildet er tatt med mobilen så det er ikke verdens beste kvalitet. Men litt inntrykk av hvordan det er, får dere nå. Oppe på taket er det faktisk parkeringsplass. Så her er lett å komme til og fra for henting av varer;)
Vi har flyttet og bært og bært i hele dag, og nå er lokalene fulle. Vinduene har blitt dekket av gråpapir, så ingen ser hvor rotete det er. Til høgre på bildet ser dere trappen ned til lageret. Jeg er så vidt begynt å komme igang med sorteringen av varene der nede. Tar resten i morgen.
Nå skal vi på resturang og feire vår 6-års bryllupsdag;)
Ha en kos sommerkveld alle sammen:)

16 kommentarer:

  1. Det blir spennende å se hvordan butikken din blir til slutt!! Tenker du gleder deg til åpningen =) Og gratulerer med bryllupsdag, håper dere får en romantisk og uforglemmelig aften. Klem fra Ann-Helen

    SvarSlett
  2. Tenkte på deg i dag da jeg kjørte forbi Asker. Dette blir spennende Ragnhild. Stikker innom en dag....

    SvarSlett
  3. Å så spennende da. Det kribler sikkert ekstra i magen nå når varene er på plass. Dette er jo et kjempesprang, og jeg ønsker deg 1000 ganger lykke til! Har jeg veiene forbi stopper jeg! :)

    Grattis med bryllupsdagen også!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse, Ragnhild!! Så spennende og gøy! Ønsker deg alt godt og all verdens lykke til med ny butikk ( som jeg garantert kommer til å besøke neste gang jeg er på de kanter!!!).
    Gratulerer også med 6-åringen! Masse kjekt på en gang:o))))
    Flotte sommerdager til deg!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Oooo, det der bli så bra! Skjønne skiltet! Skulle så gjerne bodd nære, hadde jeg nok vært innom titt og ofte... :)

    SvarSlett
  6. Hei. Gratulerer med nytt lokale og med bryllupsdag. Dette blir spennende. Ha fine sommerdager. Klem fra Sigfrid

    SvarSlett
  7. Så flott med så mye vinduer - det selger varer! Asker er ikke så langt unna, jeg tar nok en tur en dag.

    Ha en fin (og sikkert innmari stressende) dag!

    Marie

    SvarSlett
  8. Så spennende! Gleder meg til åpning :)

    Håper det ble en flott aften igår og gratulerer med overstått bryllupsfeiring..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  9. Så utrolig spennende - gratulerer massevis!!! Forstår jeg må ta turen til Asker snart.. ;o)

    Ønsker deg en flott ny uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  10. ojojoj vad du sliter men är säker på att det kommer bli hur bra som helst. Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  11. God morgen Ragnhild! Et flott lokale du har fått, lyst og fint. Gratulerer så mye!! Skiltet var også kjempefint, det blir spennende å se butikken ferdig stylet. Så gøy (og slitsomt) du må ha det nå som du åpner din egen butikk! Jeg kommer sikkert innom deg en tur når jeg er på dine kanter, Asker er ikke er så langt unna Oslo. Lykke til videre! Ha en flott uke. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  12. Gratulerer :-)
    Spenende periode å åpne opp ny butikk :-)

    og gratulerer med bryllopsdagen :-)

    SvarSlett
  13. Hei Ragnhild,så spennende......nå fikk jeg en følelse av hvor jeg kan finne deg......måtte studere bildet nøye,ja..... :) Nydelig skrift på skiltet ditt !!! Tenker du koser deg om dagen,selv om det sikkert er slitsomt også.....tankene lever jo sitt eget liv,og på seg selv kjenner man andre,heter det... Gratulerer med bryllupsdagen,godt dere tar dere litt tid til feiring,og en supergod middag : ) Klem fra meg,som enda venter på sommeren.....sukk....

    SvarSlett
  14. Hei vennen..så spennende. Du får si ifra når åpningsdatoen er klar da;o) Kjenner jo godt til de lokalene du har fått,passer perfekt til deg. Ang.klokken du spurte om...så jeg som sagt ikke på prisen..men den var nok dyyyr ja. Lykke til videre med utpakking osv.så gøy! Klem fra Maliva

    SvarSlett
  15. Hvordan går det med lokalene dine?? Tenker det er FULLT opp å gjøre for deg nå. God helg! Klem fra Ann-Helen

    SvarSlett
  16. GOD TUR til Danmark!! Håper du kommer hjem med nye krefter til innspurten og hjertet fullt av gode minner =)
    Og takk for koselig kommentar hos meg!

    SvarSlett