mandag 21. juni 2010

Så har jeg gjort om litt på soverommet. Hengt opp en ny settekasse.
Den er helt ny, kommer fra Bloomingville og er til salgt si nettbutikken. Passet så fint til tapeten at den bare måtte jeg ha der.
Jeg skal fylle i den litt mer, men har tenkt å bare ha gamle blonder i den. Den øverste blonden som ligger som en floke/ball, har prydet brudebuketten min. Nå er det bare blonden igjen og det er jo et fint minne.

I helgen var vi altså på vestlandet og hentet en ny bobil. Når den ikke er utleid til andre, skal den være feriehuset vårt, en liten uke litt seinere i sommer. Turen går til Sverige og Danmark og det skal bli gøy å komme seg litt rundt. Men en ting er hvertfall helt sikkert. Jeg kommer aldri til å vise bobilinteriøret her på bloggen. Ikke mye vakker hvit romantikk der nei. Jeg gleder meg til den blir så gammel at den er usalgbar og aldeles ikke til utleie lenger. For da kan det jo hende jeg får lov å skape litt hvit romantikk inni;)
Må dere ha en herlig sommeruke:)

12 kommentarer:

  1. Skjønner veldig godt at du måtte ha den kassen. Så nydelig grønnfarge på den, og flott utforming på den. Passet perfekt til tapeten på rommet, ja. :) Liker så godt slike grønnfarger, har litt møbler i grønt.

    SvarSlett
  2. Herlig settekasse i akkurat rette farge :) Spennende med bobil, ser for meg dne stashet i landlig stil :)

    Noen flotte puter og litt stash må vel gjøre nytten enn så lenge!

    Ønsker deg også en herlig uke.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Det var en virkelig flott settekasse. Jeg har en gammel på loftet. Det er vel på tide at den males eller tapetseres :-)

    Marie

    SvarSlett
  4. Fine bilder med god stemning! Bloomingville kan virkelig dette med å lage fine ting og du er flink til å bruke de :-)
    Så gøy med bobil! Er litt flau over å innrømme at jeg faktisk kunne tenkt meg en selv...
    Klem :-)

    SvarSlett
  5. nydelige bilder fra soverommet!!!

    og skjønner din bobilfrustrasjon...solgte vår campingvogn sist sesong og du så glad jeg er for det! hihi

    vakker uke til deg;)

    SvarSlett
  6. Åh, hvor er det smukt! Den grønne farve er så fin, minder mig om engelsk country stil!

    Hav en dejlig dag, klem
    Helle:))

    SvarSlett
  7. Nydelig settekasse...og for en herlig farge... dere har et utrolig sjarmerende flott soverom..likte kommoden din også jeg...

    klemmer o=)

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder fra soveroimmet Ragnhild......du har så mange fine ting som du selger i nettbutikken. Settekassen er så sjarmerende.
    klem...Ellen

    SvarSlett
  9. Åh, så fina bilder från ert vackra sovrum!
    Inspirerande!
    Jättefin den gröna lådan på väggen.
    Ha en fin dag.
    Kram Åsa

    SvarSlett
  10. Ah, digger tapeten din! Og settekassen ble absolutt knallfin, skjønner at du måtte ha den! :D
    Jeg håper du ikke har glemt meg å solgt The Friendly Village til noen andre...? Jeg har jo vært litt fraværende i det siste, fullt eskekaos! :P

    SvarSlett
  11. Hei :-)

    Vakker settekasse og den passet jo perfekt sammen med den tapeten :-) Nydelig dere har det på soverommet :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin sankthans :-)

    Klem

    SvarSlett
  12. For et fantastisk rom!! Er jo rene drømmen! :)

    SvarSlett