tirsdag 16. mars 2010

Maileg.

Nå bugner det med kaniner i butikken. Og jeg må si jeg syns denne sommerkollektionen er bare skjønne. Først så tenkte jeg at grønn skjole var litt bob bob, men ved nærme ettersyn så er den bare nydelig. Den har den mange skjønne detaljer. Beltet er pyntet med knapper + rosett og fin heklekant på kjolen. Så hun har helt klart smeltet hjertet mitt.

Disse skjønnassene er utstyr med det herligste fottøy.

Her er kommet flere kanin varianter og størrelser. Baby, small, medium som du ser på bildet, large og x large.

Kanskje du trenger hjelp til å komme igang med pottetreningen til minsten? Eller kanskje kaninfamilien har en liten snupp som trenger potte? Eller hva med en benk? Den kan så klart åpnes så en har god lagringsplass under setet.
¤¤¤¤¤
Og mens jeg holdt på å skrive her, ringer Tollpost på døren. Det var en kasse med to forskjellige bøker til butikken. Jøss! har jo nettopp bestilt bøkene. Men nå er tiden min brukt opp, så her må jeg bare skrive; fortsettelse følger:)
Ha en superduper kveld alle sammen.

9 kommentarer:

  1. De er bare sååå skjønne disse kaninene.. Rålekker i grønn kjole..og de pottene var bare herlige:)
    Ha en fortsatt fiiin tirsdag og takk for alt du inspirerer oss med i den flotte bloggen din:))

    SvarSlett
  2. Ah.. det er jo bare SÅ utrolig søte disse kaninene! Likte umiddelbart den grønne kjolen :-)

    Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  3. Heisann :) Takk for titten på bloggen din. De maileg kaninene er så søte.
    Ha det fint.
    Fra Elin

    SvarSlett
  4. For noen nydelige kaniner:)
    Helt hærlig!

    Du har en så flott og inspirerende blogg. Blir så godt humør når jeg titter innom deg.

    Klem

    SvarSlett
  5. Herlig...og potte...hihi... jeg er bare så imponert over de små detaljene jeg... kjempeskjønne...

    klem Kerstin

    SvarSlett
  6. This work is Beautifull, wonderfull, fantasic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Your blog is very nice!!

    SvarSlett
  7. Mange søte kaniner... og fottøyet da, herregud så søtt og smått :)

    SvarSlett
  8. Så många vackra saker här hos dig...
    Tycker att bänken i din frukosthörna är så fin!!

    SvarSlett
  9. Nydelig, og så de eggene fra Maileg var så fine, glad jeg fikk kjøpt noen! Ha en fin helg!

    SvarSlett