tirsdag 9. mars 2010

Gamle skatter

Jeg gleder meg til disse varene kommer.
De er på vei sammen med flere gamle skatter og kommer her onsdag eller torsdag.
Tror det blir 3 forskjellige skoleplansjer. Alle av trær men jeg vet ikke hvilke trær/motiver som kommer. Så dette er jeg veldig spent på. De er i tykk lerret og kantet med sort trelist.
Putene er sydd av gamle melsekker og fyllt med dun innerpute.
¤¤¤¤¤¤¤¤
Det er visst blitt midt på natten og jeg må kommemeg i seng.
Ha en fin uke da, alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Så flotte varer du får inn... fine skoleplansjer...de er alltid dekorative..
    Og putene var kjempefine..

    Ønsker deg en fin dag..
    klem kerstin

    SvarSlett
  2. Hei :) Jeg har tatt meg en titt på bloggen din :) mye fint å se på.
    Ha en fin Tirsdag

    SvarSlett
  3. Den skoleplansjen var skikkelig flott :))
    Ja putene og...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. :-O SKOLEPLANSJER!
    Nå skal jeg våke over nettbutikken! :D

    SvarSlett
  5. Putene fallt jeg for..sukk noe så fine puter.

    Ha en fin dag

    SvarSlett