onsdag 10. februar 2010

Vår på soverommet.

Nå er det litt vår på soverommet vårt. Jeg kom nemlig over denne skjønne blåveisen i blomsterbutikken i går, og det var bare så jeg løp til kassen med den.
Helledussen så skjønn.

Nattbordet har liksom marmorplate og har vært bestemor/oldemor sitt.
Og her er bryllupsbildet av henne og bestefar.

Den lille flaconene er den minste av de to fra Chic Antique. Liker at den er liten og søt, så den får plass på glassfatet. Den finnes i butikken her.



Til slutt et lite glimt av gangen og den ene av jentene mine.
Vi er småsyke her igjen og i dag er de to minste hjemme med mamma. Så nå skal hun på rommet sitt og gjøre særoppgave om vaskebjørnen. Herlig prosjekt.

Da ønsker jeg alle en skjønn ettermiddag og kveld.
Tuddelidu:)

15 kommentarer:

  1. så skjøne nilder og vakker tapet..
    blomesten er søt, har også kjøpt en slik, fikk vite den var en våranemone...
    klemklem. nå skal det lagers blåværmuffins...

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig!!! Så flotte blomster :) Ser fler og fler bruker tøy/papir til å gjemme unna blomsterpottene... hos meg ser det bare dumt ut... hvorfor ser det så bra ut hos alle andre? Ha ha ha...

    SvarSlett
  3. Hej vännen!

    Jätte, jättevackra bilder!
    Inspirerande, och så söt flicka som kom upp på trappen.
    Ha en fin kväll du oxå.
    Kram Åsa

    SvarSlett
  4. Det var så vakkert det du hadde satt sammen på nattbordet ditt. Blåveis er nydelig. Når den dukker opp i hagen så er det virkelig vår hos oss, men det er nok lenge til. :)

    SvarSlett
  5. Så fint nattbord! Og ekstra morsomt når det kommer fra slekta :-)

    SvarSlett
  6. Fikk en følelse å gå inn på mormor sitt soverom her jeg nå..så sjarmerende og flott du har det... herlig blosmter, tapet og nattbord..
    Vakkert Ragnhild..
    God bedring...
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  7. skjønne bilder ragnhild ♥
    &
    god bedring i heimen!
    moaklem ♥

    SvarSlett
  8. Så fine bilder:o)
    Deilig med friske blomster inne,når været ute er så som så;o)

    God bedring til jentene dine:)

    SvarSlett
  9. Kjempeflott nattbord/ kommode! Den likte jeg godt.

    Fint med litt fargerike blomster nåsom det er helt hvitt ute!

    Klem

    SvarSlett
  10. Så hyggelig, jeg fører det på listen din i morgen tidlig. Skal notere det på en lapp her så jeg ikke glemmer det. Og du verden så heldig du var som fant de skjønne blå blomstene! Med det gamle bildet bak og den yndige tapeten ble det jo nærmest fullkomment...God natt til deg og sov godt!

    SvarSlett
  11. Du viser alltid så herlige bilder!!! Kjempesøtt og lekker med den blåveisen:o) Det ble virkelig vår...helt hjem til meg:o) Nydelig nattbord du her også.
    Lykke til med prosjektet:o)
    Ha en flott dag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  12. Vilket vackert nattduksbord och tänk att du fått tag i blåsippor...så fina..nu är målarna klara idag och snickaren har lite kvar med golven att göra..sedan är det min tur, mycket som ska målas utav möblerna...0) ha en fin kväll, KRAM

    SvarSlett
  13. Så morsomt at de skriver om deg også, gleder meg til å lese :) Vet du når avisen kommer i postkassene? Litt skummelt merker jeg - haha - men morsomt :)

    Så deilig med blomster - ah - nå kjente jeg på våren her :) Må blomstre opp mitt eget hjem så fort vi kommer oss ut av hus og kan kjøpe noen :)

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  14. Hei. Så koselig blogg du har. La meg til som følger jeg.

    Ser du har aner fra Skudenes, mannen min er derfra og jeg kommer ikke så langt bortefra jeg heller. Skal sjekke med svigers om de kjenner til "Walla" neste gang vi er hjemme en tur.

    Ønsker deg en fin mors-, valentins- og bollesøndag :)

    SvarSlett