tirsdag 9. februar 2010

Litt nytt.

Å hvor jeg ønsker at det er slik det skal se ut utenfor vinduet mitt nå.
Her har det snødd i dag, så det nærmeste jeg kommer, er at den søte vasen på stett og den gule kassen på bildet under, de har jeg her.
De var to av varene som vi hadde med oss hjem fra Danmark. Som dere da sikkert skjønner så gikk det helt fint i tollen. De ordnet alt utfra de pairene vi hadde, og vi fikk alle varene med oss hjem. Det var nok bare min overnaturlige nervøsitet for tollere som slo til. Jeg kan ikke fordra slike kontroller og selv om jeg alltid har rent mel i posen så liker jeg det ikke. Spesielt ikke på flyplasser i varmere land der tollerne har store barter og ser litt sånn strenge og sinte ut. Denne gangen var tolleren en dame og hun var bare snill og bli.
Alle varene er nå på plass under nyheter. Noen av varene var bare bestselgere som var utsolgt.
Jeg har også fått på plass alle skiltene og rammen. Noen befinner seg under nyheter og noen gamle gode bestselgere er nå på plass under skilt igjen. Det står en eske igjen her. Den er full av kniplingsblonder, kjøkkenhåndkler og gardiner. Det er morgendagens jobb.
Nå skal jeg jobbe videre med å få lagt ut varer som kommer. Listene er laaange så jeg tar det inni mellom, og det kommer derfor litt og litt der.
Og mens jeg er igang med vareopplysning så kom jeg til å tenke på at jeg fikk i dag beskjed om at Affari sender det de har på lager nå. Så da dukker det plutselig opp en varebil med varer derifra ganske snart.

Også bare et lite tips til slutt. Jeg skjønner, siden det var mange av kommentarene som lurte på hvordan det gikk i tollen, at ikke alle har oppdaget twitter oppdateringen som befinner seg øverst i venstre kolonne. Hver gang jeg skriver noe på Wallas Verden sin Facebook side så kommer det opp på Wallas Verden sin twitter side. De er knyttet opp imot hverandre. Også her på bloggen kommer da alle twitter oppdateringene opp. Og det er litt kjappere og enklere å skrive en liten melding inn på Face enn å lage et blogginnlegg. Så derfor kan det være lurt å titte opp til venstre og se hva som rører seg der;) Der kommer slike små meldinger som f.eks: Nye varer lagt ut i dag.
¤¤¤¤¤¤
Ønsker alle som titter innom en skjønn natt søvn og en deilig onsdag.

3 kommentarer:

  1. Skjønne ting du hadde med hjem! Jeg ble også salig av det vinduet.

    SvarSlett
  2. Så mye flott du har fått med deg.. så bra at det gikk fint i tollen..

    ja vi drømmmer vel og lengter alle sammen etterhvert..:

    klem O=)

    SvarSlett
  3. Du har hatt en fin tur skjønner jeg. Du er flink med Twitter og Facebook osv du. Der er jeg ikke helt med dessverre...

    Huset er på gården i Valdres - altså "hytta" vår. Det var så flott vær der på søndag at det var helt utrolig.

    Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett