torsdag 4. februar 2010

Danmark nex....




Nå er jeg klar for avreise til messe i Danmark.


Eller ikke helt da. Når jeg kom hjem fra posten, sto det 4 store esker med skilt i gangen. Skiltene jeg bestillte på messen i helgen. Helt utrolig kjapp levering. Noen av skiltene er på plass i butikken, men resten må jeg ta når jeg kommer hjem.


Jeg må nå pakke det som jeg skal ha med meg. Også ta meg av svigers som kommer helt fra ålesund og passer barna.


Hjemme hos Maileg som holder til i samme by som messen står nå 4 esker ferdigpakket med varer til Wallas Verden. Jeg får spesialbehandlig og skal varene med meg hjem i bilen. Den beskjeden kom rett etter at jeg hadde avtalt hva jeg skulle ha med hjem i bilden fra Bloomingville. Blir det plass i bilen til meg og min kjære mon tro....?
Nå må jeg hive meg rundt og pakke....kjenner jeg er superspent og har litt reisefeber.
Plutselig tilbake med mange nyheter.
Tuddelidu!

7 kommentarer:

  1. Å, så heldig du er!!! God tur til Danmark :)

    SvarSlett
  2. spennende, lucky you..!! kos dere masse...
    så nydelig skilt!
    God helg!
    Ps! vi to klarer oss godt uten allværsjakke...

    SvarSlett
  3. Hei !! Flott dukkehus du/dere har.....og så morsomt som det er ,å style dem......det var min hobby nr 1,da jeg var lita.....eller ganske stor....hihiiii :)Ble aldri lei,og kunne sitte i timevis.......og kunne sikkert gjort det enda,om huset hadde "levd".......det ble nemlig jevnet med jorden,av en trailer....!!! Da var det sorg i stuen,kan jeg love...!! Møblene har jeg enda noen av,men uten hus ligger de jo bare i en eske..litt trist igrunnen ! Jeg har kjøpt en bok om bygging av egetdesignet hus,men med alle mine hobbyer,ligger det nok på vent i enda noen år.
    Ha god tur til Danmark,og kos deg masse.....skulle gjerne sittet på skulderen din,....og sett på alle herlighetene.....håper dere får plass i bilen,begge to.......hihiiii :)- Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. God tur til dere, kos dere masse på den deilige messa...

    SvarSlett
  5. Håper du får en kjempeflott tur.
    Kos deg masse, og ha en riktig god helg.
    Blir spennende å se hva du har med deg hjem...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  6. Kos deg masse på messen.... Helidige du..:

    klem Kerstin

    SvarSlett