onsdag 25. november 2009

Pip fra Maileg.


Pip pip her er lille mus meg, fra Maileg.
De er kjempesøte og supert supplement til kaninene. Her er de sammen med kanin i str. small men de leker like fint med de i medium. Mus er jo i virkeligheten også litt mindre enn en kanin.
Mamma mus eller storesøstermus og lillemus er en av gavene til min tulle på 5 år. Jeg har klart å holde de skjult for henne så langt;) En liten nisse ble oppdaget og har vært leke og sengevenn i flere uker nå. Jeg prøvde å forklare at vi skulle vente til jul med nissene. Men etter en stor porsjon smiger så tenkte mamma at; er det så nøye da??

Også er jeg veldig svak for disse rottene. De får virkelig smilet fram på meg. De ser helt klart ut som de er klare for spillopper. Fulle av liv.

Tenker du å gi bort en mus eller rotte til jul? Ikke tenk så veldig lenge. Det er bare 3 rotter og 2 mus igjen.

Pip pip, ha en fin dag;)

7 kommentarer:

  1. Kjempesøte kaniner, og mus... Ha en fin dag i tåka? Ser knapt over fjorden her... klem!

    SvarSlett
  2. Sooo søte då! :) Tusen takk for flott og rask levering av lenkja eg kjøpte hjå deg! Og veit du; den var endå finare enn eg trudde! Eg har allereie hengt den opp, og festa gamle kakeformer i henne! :) Og den utruleg fine juleposen får du ha tusen takk for også! Nydeleg! Kjekt å handle med deg!

    Stor klem frå veldig nøgd Elin! :)

    SvarSlett
  3. Vilka raringar, tack för din rara hälsning, har börjat kunna vara uppe lite men det tar tid...klem VIOLA

    SvarSlett
  4. Nææææh, så sinnsykt søte! :D

    SvarSlett
  5. Åååå så søte.

    God helg til deg:)

    K-J

    SvarSlett