tirsdag 22. september 2009

Barnerom

Yngstejenta vår på 4år har flyttet inn på eget rom.
Ny tapet, ny seng og ny kommode. Tapeten har vært på veggene en stund og i dag fikk kommoden endelig nye beslag. Den hadde 80talls krusedull beslag som bare måtte skiftes ut for å den rette følelsen. De nye i gammel design er kjempefine og kjøpt hos Aase på Godslageret i Lier.
Her er det ikke bare jeg som står for pyntingen så her kan det dukke opp mye rart. En plastponny eller noen steiner fra singelen ute er helt vanlig.
Pusekatten har hun vært på loppemarked og kjøpt selv. Den er en gammel porselnskatt så det var egentlig et veldig bra valg. Men dere må vite jeg sa "nei finn noe annet" til mangen andre rare ting hun ville ha med hjem.

Og her er det ingen som er i tvil om hvor prinsessen bor.
Akkurat nå er hun i barnehagen og venter på mammen sin. Jeg må nok løpe nå....
Ha en herlig uke alle sammen:)

24 kommentarer:

  1. så koselig rom..
    herlig tapet!
    god uke til deg med...

    og ja det heter villvind den klatreplanten...men aldri hørt om rådhus-varianten før...men du har sikkert rett, for jeg aner ikke, hihi..
    moaklem

    SvarSlett
  2. så koselig rom..
    herlig tapet!
    god uke til deg med...

    og ja det heter villvind den klatreplanten...men aldri hørt om rådhus-varianten før...men du har sikkert rett, for jeg aner ikke, hihi..
    moaklem

    SvarSlett
  3. Likte veldig godt den tapeten du har brukt på rommet til jenta di. Så lett og fin. :) Flott kommode også, og mye fint på den. Skjønner godt at jenta vil pynte selv også. :) :)

    SvarSlett
  4. Vil tro prinsessen koser seg her ja:0) Du vet å legge litt ekstra kjærlighet i detaljene vet jeg - så da vet jeg det blir bra også:0)

    Ønsker deg en nydelig høstuke..

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Nydelig jenterom og kommoden er jo helt i min smak. Du kan tro jeg lette etter beslag til kommoden jeg pusset opp på hytta,men fant ingen.Endte opp med knotter.Lier er nok litt for langt unna.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  6. Det visste jeg ikke,men takk skal du ha.

    SvarSlett
  7. Så koselig rom, og fin kommode, og fine skilt, og fin katt, og... Alt er lekkert og smakfult, så et par steiner gjør sikkert ingen skade ;-) Minner meg om guddattera mi som egenhendig plukket ut julegave til meg (i matbutikken) da ho var 2,5. Gaven var en boks hermetisk sopp, he-he. Ho visste nemlig at gudmora elsker sopp, så da så!

    SvarSlett
  8. Åååå, den kommoden var NYDELIG! De nye beslagene ga helt klart den "rette" følelsen, knallfint! :D

    SvarSlett
  9. Så fint rum hon har, prinsessan...=))
    Visst är det så med barn, att de vill ha både det ena o det andra när man är iväg på loppis....hiihi..
    Kraamizar Git

    SvarSlett
  10. Så flott barnerom, nydelig sjarmerende tapet. Så fin den blomsten er, hva er det for en type?

    SvarSlett
  11. Så koselig barnerom...tapeten var skjønn... Så klart hun vil bidra med pyntingen... Husker alt hva mine har pyntet med oppigjennom..
    Ønsker deg en fin dag..
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  12. Jeg var en tur ude for at udforske blogverdenen og så faldt jeg over din. Den er indbegrebet af romantik! Jeg glæder mig til at se hvad du finder på til jul, for jeg ELSKER romantisk jul, og mangler inspiration! Jeg låner et billede fra din blog, og reklamere for den på min, for din er da fantastisk!!
    Knus Sarah

    SvarSlett
  13. Hei på deg! Sant barnerom er kjekt å putle med? Ble veldig fint hos deg,tenker prinsessen er fornøyd.
    Ha en finfin dag.
    Klem

    SvarSlett
  14. Så flott den lille prinsessen har fått det, og bare vent-hun går nok sin mor i næringen på loppemarked om noen år! Kommoden ble kjempefin med de nye beslagene-det utgjør ganske mye hvilken type en velger:o)
    Likte veldig godt skiltet på døren! Har du laget det selv?
    Ønsker deg en flott høstdag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  15. Nydelig rom til prinsessen!
    Loppis er gøy for de små også, de må jo vere med oss mødre fra de ligger i vognen:)
    Og de er flinke å hjelpe til med pyntingen:)
    Min 5-åring kommer inn med både gras, stein og kvister, må jo ha slikt til bondegården sier han:)
    Men det er en periode dette, plutselig har de flyttet.
    Ønsker deg en nydelig dag,klem:)

    SvarSlett
  16. Uten tvil det finaste barnerommet eg har sett! Tapeter var VAKKER! Kor dekk du tak i den?!

    Flott blogg du har, takk for titten;)

    SvarSlett
  17. Å se der er den nye tapeten kommet på plass, og så nydelig den ble på rommet hennes!!! Tenker prinsessa di er glad for at rommet er ferdig, og syns sikkert det er kjempegøy å pynte med de tingene hun liker godt:) Det er da en ser at sine søte små har en egen smak, som ikke alltid er like lett å respektere for oss mødre... hehe
    Svigermor er på ferie vet du, men globusen står nok sikkert der hos dem, og den hadde passet godt på denne kommoden:)
    Ha en fortsatt fin uke, og hils famelyen!!! Her holder vi på å pusse opp gangen på kvelds/nattid, så det er lite blogging for tiden:) Klem Anita

    SvarSlett
  18. Å, ett sådant vackert rum...så rofyllt...ser mycket fint på din blogg...hit kommer jag igen!

    KRAM
    Hanna

    Tack för din goa kommentar!

    SvarSlett
  19. Så kjedelig med lekkasje:( nå MÅÅÅ det slutte å regne!!!
    Er høstferien allerede nå???
    Neste helg stiller vi ut på Boligmessen i Haugesund, og der skal vi være fredag, lørdag og søndag, i tilleg til at det blir endel forarbeid og etterarbeid...phu..men håper vi kan treffest en dag i ferien:)
    Nattaklem fra Anita (og Bjørn)

    SvarSlett
  20. Åh, så kul att titta in till dig igen, jag har varit så jätteförkyld så jag har inte ens orkat sitta vid datorn, men jag ser att jag missat mycket vackert !
    så nu skall jag fortsätta att titta och njuta av din fina blogg.
    Ha det gott.
    Klem Åsa

    SvarSlett
  21. Himmel så flott det ble!! Nydelig kommode ..

    Å masse deilig lopper under her.. sukk.. skulle gjerne vært på slike jeg også..

    Ha en deilig helg Ragnhild..

    SvarSlett