fredag 28. august 2009

Vinnerne ble

Jepp! Sim sala bim, så løsner den og blir to deler.

En drar den fra hverandre, snur og setter sammen, tada.. vips så har en en heklenål.

Med hverdens minste krok på.
Må jo nesten være sytråd en hekler med på denne. Ingen jettet helt riktig. Det var et par (Størhuset og Nostagia) som trodde det var heklenåler inni, og nærmer var det ingen andre som var.
De som ble trukket ut av små barnehender,
blant alle kommentarene var; Maja og får noe fra butikken
Blant alle følgerne ble det; Vyanmica som også får noe fra butikken
Blant de som linker butikken ble det; Magnys lille Krinkelkrok som får gavekort 300,- fra butikken.
Blant alle medlemmene på face ble det jenta med bloggen dronningstjernas skriblerier som ble trukket ut og som får noe fra butikken.
Gratulerer alle sammen;) Også må dere sende meg adresser i kommentarfeltet eller på mail; post@wallas-verden.no
Mens jeg har drevet med dette har minstejenta svingt malerkosten og vært malerinne. Da er det, som vanlig, ikke maling bare på papiret. Nå må det bli badekaret på henne mens jeg svinger vaskefilla;)
God helg alle sammen.

16 kommentarer:

  1. hipp hurra!!! gjett om eg ble glaaaaad....!!!!
    dette var utrolig gøyalt,- tusen takk...!!!!!!!

    skjønn helg til deg!- og selvfølgelig,- gratulerer til de andre vinnerne...
    nå drar eg bort en uke,- men er tilbake neste helg...
    magny¨¨

    SvarSlett
  2. Grattis til de heldige vinnerne!!
    Dette hadde nok jeg ikke gjettet nei :o)

    ha en fin helg:o)

    SvarSlett
  3. Gratulerr så mye til vinnerne!!! For noen fantastisk egaver du gir da!!! Kjære deg!!!! Og jeg hadde ALDRI klart å gjette hva det var hvertfall:P

    SvarSlett
  4. Hipp hurra....så glad jeg ble nå!
    Tusen takk Ragnhild!
    Adressen er sendt deg på mail.
    God helg fra Maja

    SvarSlett
  5. Var i nærheten da, har aldri sett med heklenål,var jo smart da!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Gratulerer de heldige vinnerne så masse!!!Den heklenålen, lurer på hvem som har vært så dyktig å heklet med så tynn nål. Har du tenkt å begynne:)?
    Og takk for sist, kjekt med messe, og nå er det bare å vente på varene...
    Så det er malingsprosjekter på gang hos dere denne helgen..
    God helg til alle dere!
    Klem fra anita

    SvarSlett
  7. Hm, så snedig en heklenål! og heldige vinnere.

    God helg til deg og, er vel ferdig emd badinga nå tenker jeg;)

    SvarSlett
  8. Ble så gla da jeg fikk melding fra deg :) Adr. er sent på mail. Klem!

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse til de heldige vinnerene... hadde nok ikke klart å gjette dette...

    God helg..
    Klem O=)

    SvarSlett
  10. Hei!

    Award til deg + en utfordring på bloggen min :)

    Klem fra Mari Ann

    SvarSlett
  11. *ler*
    Du må fortelle om rampestrekene dine:)

    Anita

    SvarSlett
  12. Hei
    Hadde lyst å takke deg for hyggelig hilsen hos meg!
    Har tittet på bloggen din nå ii kveld, og her er jo ubeskrivelig mye fint!
    Håper det er greit at jeg legger meg til som følger.

    Ha en fortsatt god helg!

    Hilsen Eva

    SvarSlett
  13. Hei, jeg lurer på om dette ikke er en heklenål. men en slags krok som damene brukte i gamle dager når de masket opp silkestrømpene sine? De ser ut som heklenåler, men er tynnere, og siden man gjerne hadde dem med i vesken passet det godt å ha et etui å ha dem i.

    SvarSlett
  14. Jeg tror dette er en nål til tamburering. Man hekler/syr på stoff.
    Marit S

    SvarSlett
  15. Heklenål...det hadde jeg aldri trodd. Grattis til vinnerne, og takk til deg! Gøy med slike konkurranser, så du må gjerne arrangere flere ;-)

    SvarSlett
  16. Hei kjære Walladamen ☺♥☀ Tusen takk for den nydelige premien som kom i posten i dag. Jeg strålte som ei sol da jeg åpnet pakken :O)) Så utrolig masse flott det var *hurra* :D Og så omtenksomt å sende meg vakre materialer jeg kan bruke til hobbyen min :O) Tusen hjertelig takk :O) Dørskiltet har jeg allerede hengt opp på døren til hobbyrommet, og blondene og papirene er perfekt til et prosjekt jeg planlegger. Du er bare så snill, og bloggen din er bare hærlig♥Takk igjen, og stor klem og god helg fra VyanMica :-*)

    SvarSlett