lørdag 1. august 2009

Ut i min hage

Så deilig med litt sommer igjen da. Endelig skinner solen og jeg har glemt at jeg de stiste dagen har gått og lurt på om høsten alt har kommet. Neida, i dag hav vi kost oss ute. Luket litt i bedene og fått gjort ting som har stått på "tings to do" lista lenge.

En av tingene var å hengt opp hagebildet mitt.

Jeg bare digger det bildet. Det kom inn til butikken for ikke så veldig lenge siden. Og jeg bestilte det ut ifra et bilde på nettet. Når jeg pakket var det helt wow. Det var mye flottere enn jeg trodde. Det er malt på en treplate, også patinert slik at det ser slitt og gammelt ut. Selve rammen er av emajert jern med preget mønster. Også denne ser slitt og gammel ut.
Loooove it:)


Plutselig kom minstejenta løpende med nysgjerrigheten sin. Og krigsløken sin frøball var jo veldig spennende. Kan jeg leke med den mamma.
Ønsker der en herlig helg. Nå skal jeg ut på tur i blogglandia:)
Garden bildet finner du i nettbutikken her.

17 kommentarer:

  1. Wow....nå fikk jeg pustebesvær...for et lekkert skilt,helt i Maliva`s smak.Nå må jeg inn å ta en nærmere titt.
    Synes den søte dattern din der,ligner deg jeg..hørt det før eller?`Fortsatt go`kveld til deg fra Maliva som har fått igjen pusten..ler

    SvarSlett
  2. Nydelig det skiltet.
    Jeg så litt i nettbutikken din, og der hadde du jo ark med gotisk skrift, og noteak, jeg kan heller sende etter det en dag, for egentlig trenger jeg ikke ei hel bok. Bruker bare litt sånn av og til..
    HVordan var Madonna konserten da??
    Jeg synes enda at George Michael har vært den beste til nå. Var på Bon Jovi i fjor,og det var jo bra det og da..
    Fortsatt flott lørdagskveld.
    Klem fra Kaia:o)

    SvarSlett
  3. For et fint hageskilt!:) og for ei skjønn lita frøken!:)

    Ønsker deg en god lørdagskveld!:)

    SvarSlett
  4. Så fint det er utenfor hos deg. Likte godt det gardenskiltet jeg også. Syns ideen under, med hyssing og bånd tredd på en vaskerihenger var veldig smart.

    SvarSlett
  5. Skiltet var bare helt nydelig! Skikkelig flott :)

    Krigsløk er spennende planter. Hadde de i min gamle hage, og skal nok få satt ned noen løker i høst.

    Hos oss er det meldt fint vær fra tirsdag av. Håper det slår til!

    Ha en fin lørdagskveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Ååå, for en vakker datter, vakkert skilt, bord...pus...hage... Bildene dine er bare utrolig fine! God helg til deg også! :)

    PS) Er skiltet rosa?

    SvarSlett
  7. Wow for et uterom du har... bordet stolene...og prikken over i èn ble skiltet..
    Så godt at dere kan nyte litt ute igjen...


    God søndag..
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  8. heia..
    utrolig vakre bilder... herlig stemningfulle bilder og vakker lita tulle!
    flott garden skilt!
    ja sa eg ikke at eg tillot meg å ta bildet inn i bloggen...? trodde det...
    var så enig , så godt å se at det går an å si at man ikke trenger awardene...

    nå ønsker eg deg en skjønn søndag og august,- så blogges vi---magny

    SvarSlett
  9. Hei Ragnhild
    Såå nydelig bilde fra uteplassen...
    og hvilken søt prinsesse du har. Jentene mine er blitt store så nyt tiden med småjenter...
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    For et nydelig skilt. Jeg blir så inponert når jeg ser hvor flott du får alle ting til å bli hjemme hos deg. Jeg blir så inspirert av bildene at jeg tar meg selv i å smile når jeg ser på dem.
    Var innom butikken og skiltet hadde absolutt ingen avskrekkende prislapp. Sitter å vurderer om jeg skal sette skiltet opp på listen over ting som er nødvendige denne høsten. ( å der begynner det å bli mange ting for det er mange nødvendigheter)
    Prinsessa di er fantastisk nydelig. For noen korketrekkere. Når min var 4 var jeg sikker på at hun aldri kom til å få langt hår. Det var noen fjoner som stakk opp hist og pist. he he. Når har hun litt lengde med ikke som denne her lille prinsessa på bildet.
    Ha en herlig mandag. Klemmer:)

    SvarSlett
  11. god morgen ragnhild -

    ...så vakre bilder!
    de stolene og bordet! den søte katten...og den vesle vakre prinsessen din..hun lignet da veldig på sin mor!
    et herlig innlegg!
    ha en flott mandag!
    moaklem

    SvarSlett
  12. Så nydelige bilder Ragnhild og til og med katten stod jo i stil her da;))) Hihi

    Lijkte spesielt godt det bordet ejg da, sikle sikle;)

    ha en fin uke, her kom nettopp regnet!

    SvarSlett
  13. Vilken underbar blogg du har. Hit kommer jag flera gånger :)

    SvarSlett
  14. Hello,
    one are the nice pictures of your home.
    And your daughter is a thus sweetness.
    Lots of love see you soon,
    Elke.

    SvarSlett
  15. Nydelig jente, nydelig bilde og søt katt. Håper du har det bra.

    SvarSlett
  16. Så herlige bilder, spesielt det med minstejenta og frøballen!!!
    Nå nyter dere sommeren på hytta?! Håper solen snart titter frem, det var så flott i går:) Ønsker dere også en fin tur på hyttebesøk, og hils så masse!!! Blir snart bobiltur på oss, vi drar østover på søndag:)
    Snakkes!
    Klem Anita

    SvarSlett
  17. Hei igjen.
    Vil bare si at lakken fra biltema dekker dårlig . Da må du bruke grunning først.
    Den hvite hobbylakken går an. men billakken er bare en utbedringslakk.
    Kjøpte hvit på mekonomen og den var bra.

    SvarSlett