tirsdag 18. august 2009

Romantikka Hem & Inspirasjon i Vitt.

2 innlegg på en dag!! Ja det måtte det blir. Akkurat når jeg trykket publiser innlegg så ringer postbudet på døren. Og der står han med bøkene fra Sverige. Endelig... Og siden jeg har lovet flere å annonsere bokens ankomst i et blogginlegg, ja da blir det 2 innlegg i dag;)


Jeg klarte ikke å vente lenge før jeg satte meg ned med boken, og brukte noen timer etter middagen å ble igjennom. Og jeg ble helt hypnotisert. Glemte kaffen og sjokoladebiten helt. Satt bare og nøt og koste meg. Og se der står korset som kommer inn i butikken om et par uker.
Boken er stor og tykk (33 x 25 x 2,5cm). Inneholder 200 sider med nydelige bilder til inspirasjon. Jeg gleder meg til å titte mer og lese litt i den i kveld.

Den er å kjøpt her og ligger under nyheter så klart;)

15 kommentarer:

  1. Supert...du er redningen.Jeg har vært på leit etter den boka her i landet,og nå kan jeg bare ta bilen bortom deg en dag...Holder du av en bok til meg?

    SvarSlett
  2. Hei igjen..Jeg har sendt deg en mail:o)

    SvarSlett
  3. Åå nå bare gleder jeg meg til dne kommer...
    Klemz

    SvarSlett
  4. Hei igjen.Boken er bestilt og penger overført.Gleder meg til den kommer.Glemte å skrive bestillingsnummer på betalingen.Går det greit?

    SvarSlett
  5. Jøss,allerede.Bra jeg var rask denne gangen.Denne boken har vi ventet på lenge.

    SvarSlett
  6. Åååååå boka alle berr MÅ ha ;-)

    SvarSlett
  7. Hei :-)
    Første gang jeg er her :-)
    Her var mye flott :-) så jeg titter nok innom igjen :-)

    Brukt på ny - synes jeg var en sååå flott måte å si det på :-)

    ( jeg elsker gjennbruk :-)

    SvarSlett
  8. Hihi :-)
    nå ble jeg "følger" nr 100 :-)
    jippy :-)

    SvarSlett
  9. Ser ut til å være en spennende bok. Skjønne rammer under også!
    Vi tenker å reise til noen showrom på fredag, og en tur på messen på lørdag, hjem søndag igjen, men uten barn denne gang! Snakkest da!!! Klem Anita

    SvarSlett
  10. Tusen takk for den gode omsorgen du viste inne hos meg... savner henne enormt...
    Håper dagen din blir bra..
    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  11. tusen takk for kmmentar,ja jeg tror så absolutt det er frukt flue år etter sååå masse regn her sør,å den boka romantiske hem er bare helt skjønn,kjøpte den på tirsdag å igår stod huset på hodet alle veier,hehe ,blir noe urolig i heimen syntes mannen når jeg leser sånne bøker,men han liker det godt.anbefaler den boka veldig.fra sylvia

    SvarSlett
  12. Så fint at du har boken da Ragnhild:-) Kommer innom deg når du har fått dem. Hører bare gode ord om den.
    Ellers håper jeg du har hatt en fin sommer.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  13. Så flott at du har boken! Har sett etter den en stund. Da er den bestilt og betalt, gleder meg til den kommer.
    Klem
    Tino/Trine

    SvarSlett
  14. Hello,
    do you have to me an address or number where I to me the book can shop???? The book
    is not available here in Germany yet.
    Lots of love and a nice summer day wishes you,
    Elke.

    SvarSlett