tirsdag 18. august 2009

Rammer

Hei, hei alle sammen.
Så er sommerferien over, og i dag er den første dagen her i huset med normal arbeidsdag. Må nok innrømme jeg har sett litt fram til det. Nå er huset ryddet og vasket og freden har senket seg. Jeg får jobbe, drikke kaffe og blogge;) uten at noen roper "mamma", og vil ha noen eller lov til noe. Gu kor skjønnt;)
Det som ikke er så godt i dag, er at jeg til min store forskrekkelse oppdaget at kontaktsjema inne i nettbutikken ikke fungert som det skulle. Meldingene ble liggende inne i butikkens systemsider men kom aldri ned i min mailboks. Øy,øy,øy...der var det mange som hadde sendt meg spørsmål og kommentarer, som jeg ikke hadde svart på. Ikke bra. Webteknisk har nå fått orden på saken slik at det funker som det skal. Så må jeg bare beklage dette så mye til dere som har gått og ventet på et svar som aldri kom.

Er ikke disse rammene fine. De og mange flere i samme stil kommer sammen med nye skilt, inn i butikken i september. De er ikke lagt ut i "varer som kommer" enda. Er jo ganske så mye der nå, men de kommer om litt.

Jeg går og funderer på en liten konkurranse her på siden. Nå er det jo messe fra torsdag av og da regner jeg ikke med å så mye tid til blogging. Tenker en konkurranse er tingen ta. Ikke sant?
får dere ha en skjønn dag alle sammen.

9 kommentarer:

  1. Hei.....lekre rammer.Kan tenke meg du gleder deg til å shoppe på messa.Helt enig at det er deilig at hverdagen er her igjen...får liksom gjort litt mer...Ihvertfall er jeg der nå,mens baksten hever,fyller jeg den ene søplesekken etter den andre av ting og skrot som skal kastes..Har jo plutselig et rom ledig,nå når sønnen har flyttet ut..og da er nye prosjekter på gang...hi-hi.Gøy med konkurranse da..jeg venter spent:o)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Konkuranse høres bra ut......har vært så heldig og få en bilett til torsdag...av en venninne....så jeg gleder meg til å se alt det fine de har på messen...
    Ha en fin kveld..
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige rammer!!Får følge med når du legger dem ut for salg:-)Ha en fin kveld.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. Jo, nog är det skönt när allt börjar bli normalt igen även om jag inte kan påstå att jag längtar tillbaka till jobbet precis. Är så osäkert där nu så man vet varken till eller från.
    Så fina ramar du visar.
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    En konkuranse är ju aldrig fel, hihi.

    SvarSlett
  5. Den turkise ramma var helt skjønn, MÅ ha den, forresten utrolig mye fint du venter inn. Konkurranse er alltid spennende, sikkert kjempemoro på sånn messe, ikke lett å begrense seg vil jeg tro!

    SvarSlett
  6. Disse rammene er knallfine!! :-) Ha en fin dag!! Klem-Mia

    SvarSlett
  7. Hei... Takk for mail... det går helt fint... bare gleder meg masse ti boken kommer...O=)O=)

    Rammene dine var nydelige.....
    ikte alle jeg...

    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  8. Sååå mye fint:-)
    Alltid kjekt med konkur.-ha en fin kveld:-)
    Kos deg på messa heldiggris:-)
    Klem Hege.

    SvarSlett