mandag 22. juni 2009

Røde roser.

Så søte de er disse gamle visittkortene. For å se hvem det er ifra må en lette på glansbildet. Nydelige minner som ligger igjen etter en visitt.
Jeg har også hatt visitt. Det var i går kveld mens jeg var ute og plantet tomatplanter. De har også lagt igjen rosa og røde roser. Så nå sitter jeg altså her med røde roser. På stompen.... Og det KLØØØR. Fy søren, så store de er.. og utstyrt med båremaskin utlånt fra Statoil, så hjelper det ikke om en godt kledd. De kommer igjennom alt. Og dere kan jo bare tenke dere hvordan det ser ut. Det er jo morsomt, jada, og trøsten er at det klør ikke så lenge jeg sitter. Så da har jeg god grunn til å sitte godt plantet langt ned i sofaen. Og jeg vet at nå er sommeren her:o)

13 kommentarer:

  1. Hehehe offame da ikkke greit med visitt da nei :)))

    Søte de korta var dååå:)

    SvarSlett
  2. Heisan... så nydelige kort...veldig nostalgiske. Har myggen kommet hos dere...vi har ikke fått den enda, men den er vel like om hjørnet.

    Ha en fin st.hans i morgen, klem

    SvarSlett
  3. Hei
    takk for hyggelig kommentar. Kjempefin blogg og butikk, gleder meg til å følge med her.

    SvarSlett
  4. ååå så utrolig skjønne visittkort, alt var jo virkelig lekkert og gjennomført i gamle dager! Ønsker deg en videre fin uke:) klem monica

    SvarSlett
  5. Usj, nei den slags visitter kan man godt klare seg uten! I dag har jeg kjøpt inn aloe vera, for om mulig å dempe noe av kløen, jeg har nemmelig samme erfaring som deg ;P

    Det gammeldagse visittkortet derimot, det var hyggelig :)

    Ha en fin ST.Hans. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Hehe..man sett kanksje i pris på alle visittene....

    Nydelige kort iallefall....

    Nyt sommer dagene..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  7. Dumme besøkende! Kunne hvertfall gitt beng i kløen, hehe. Visittkortene var nydelige og full av nostalgi:) Håper dagen din blir bra tross alt. Kos

    SvarSlett
  8. Oh, jeg føler med deg! Skulla holdt deg sittende hele tia vettu, da hadde du berga, det er i alle fall min taktikk og den funker så langt!! hehe...

    Skjønne de kortene! :)

    SvarSlett
  9. Hahahaha.. unnskyld at jeg ler - men jeg fikk noen fantastisk morsomme bilder i hodet :-)

    God bedring... eller ? ;-D

    Klemmer

    SvarSlett
  10. Sygge mygge hyssinglår har vært på besøk hos deg også ja? De værer meg så fort jeg setter nesen utenfor døra. Søtt blod sa man før....

    SvarSlett
  11. Hei, Det ligger en Award til deg inne hos meg! God midtsommerklem Siv

    SvarSlett
  12. JAG ÄR EN STOR SAMLARE UTAV DESSA GAMLA VISITKORT...SKA HÄMTA MINA EGNA SOM JAG LÅTIT GÖRA PÅ ETT TRYCKER TILL BUTIKEN...HOPPAS DU HAR EN FIN DAG, HÄR NJUTER JAG UTAV ETT STRÅLANDE SOMMARVÄDER, NU ÄRLIVET LÄTT ATT LEVA, STOR KLEM DIN VIOLA

    SvarSlett
  13. Vakre visittkort!!
    De besøkende du har hatt høres ikke deilig ut nei...Håper det har roet seg litt ned,ellers får du ha en deilig dag "på sofaen"...
    Stoor klem Randi

    SvarSlett