søndag 7. juni 2009

Det var veldig, veldig kjekt å møte andre bloggedamer på bloggtreffet. Jeg koste meg skikkelig. Det er så givende å snakke interiør, trender, blogging og mye, mye annet med likesinnede. Vi var på kafe, spaserte nedover Karl Johan, spiste verdens beste ostekake, og jeg kom hjem med smil fra øre til øre og søte roser fra Stortorget, som jeg aldri har sett så fullt med blomster før. Tiden fløy og jeg var der på overtid. Det betydde at utedugnaden i vellet var slutt og vellfesten skulle akkurat begynne når jeg kom hjem. For en flaks:))


Det har vært en deilig hagedag i dag. Iris Germanica som jeg plantet i fjor står nå og blomstrer. De skulle egentlig være lys aprikosrosa i fargen. Men jeg må jo si at jeg er veldig fornøyd med at de er hvite med en liten anelse gult innerst. Inne i hagehuset er det nå kommet på plass en kjøkkenbenk. Den er ikke så vakker men skal males hvit og kommer til å bli veldig grei å ha der. Det store beddet er fyllt opp med jord. I morra skal jeg ut og handle litt flere stauder. Nå er det litt tid til bloggbesøk før jeg må krype til køys.
Vi blogges:)

11 kommentarer:

  1. hei ragnhild -
    jo, takk for i går - en kjempehyggelig og inspirerende dag!
    fint du rakk hjem til grillfesten!
    hørtes koselig ut med en hagedag:0)
    ..min har vært tilbragt på fotballbanen!

    nattaklem fra moa

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se når beddet ditt er ferdig....
    Nydelig Iris, er det sånne løker som kan stå i jorden hele året, eller må du ta de opp ????
    Ha ei fin uke :o)

    Klem

    SvarSlett
  3. Når blomsterne bare bliver hvide...så går det jo alligevel.

    God uge til dig.

    Karen

    SvarSlett
  4. Så fin Iris...jeg har lilla Iris som jeg må bilde i morgen...hehe
    Nattaklem fra Maja

    SvarSlett
  5. Høres ut som dere storkoste dere på treffet.. moro=)
    Nydelig bilde hos deg..
    hagedag hørtes spennende ut...
    Ønsker deg en flott uke :
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Heisan:)

    Så gøy med treff! Kjekt at det ble vellykket:)Flotte bilder, den hvite irisen din er nydelig. Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  7. Fint å høre at bloggtreffet var vedlykket, jeg skulle så gjerne vært der. Får det vel til en gang...Ha en fin dag.

    SvarSlett
  8. Fallt pladask for det hjørnet ditt på det øverste bildet! Alle tingene passet så godt sammen! Kjempe fint :-)
    Ha en fin dag!
    Klem fra M

    SvarSlett
  9. Å... det høres så utrolig koselig ut med slike bloggtreff! Håper det blir noe slikt i nærheten her også etterhvert!! Hadde vært en ny og gøy erfaring!

    Hilsen Liv :O)

    SvarSlett
  10. Så kjekt det hørtes ut med bloggtreff. Irisen var virkelig nydelig også. Blir spennende med hagen din fremover. :)

    SvarSlett
  11. Hei på deg!

    TUSEN takk for en fortreffelig lørdag. Jeg tror ikke jeg har hatt det så kjekt på leeenge. Det er så deilig å være sammen med så mange andre med den samme store felles interessen. Jeg syns vi var en herlig gjeng.

    Tusen takk for den hyggelige kommentaren du la hos meg her om dagen. Jeg har bare ikke rukket og svare før nå.

    Jeg var å tittet litt inne på nettbutikken din her om dagen. Å du har mye lekkert:) Det kan tenkes at det kommer en bestilling fra meg en dag:)

    Men akkurat nå er det natta. Ønske om en god natt sendes til deg fra meg:)

    SvarSlett