torsdag 7. mai 2009

Tags

Jeg falt pladask for tagsene til "Bestefars Verksted". Så jeg var ikke sen om å hive meg over tastaturet og bestille de til butikken. Nydelige som pynt i et stillben eller som her, hengende i kjettingen.
Også hadde hun laget noen som bare var til meg:) Den ene var en nydelig "R". Jeg har gitt den videre til bestemor og bestefar. Det er bestemor jeg er oppkalt etter, så hun het også Ragnhild, og Rafdal til etternavn. Så på brudebildet er herr og fru Rafdal.

Nå i disse hagetider syns jeg det er koselig med blomsterkort. Derfor har jeg også tatt inn tags med blomster og roser. Ellers er det vintage bilder og forskjellig tekst på de andre.

Lurer på om jeg skal ut å plante litt nå? Solen og regnet sloss om å okkupere himmelen ute, så det er litt av og på. At det er utedugnad på skolen i ettermiddag er ikke så kjekt om det har tenkt å regne. Så her går jeg og håper og ber og fint vær....
Ønsker dere alle en deilig ettermiddag og kveld.

14 kommentarer:

  1. Beautiful vintage cards!
    Have a great day!

    SvarSlett
  2. nydelige notalgiske tags,- Mona er dyktig...
    mai klem ***

    SvarSlett
  3. Disse tagsene var virkelig nydelige... damen kan dette...hun er kjempeflink...
    Og du har virkelig klart å fremheve de enda mer med disse nydelige bildene...
    klemmer 0)

    SvarSlett
  4. Nydelige tags og mye fint du har fått i butikken.
    Ja, nå skinner solen i Asker etter en våt start på dagen. Må nesten innrømme at jeg syns det var helt greit med litt regn. Vi har hatt mange fine dager og nå det blir så fint og grønt.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  5. Hei igjen...gjett hva jeg har fått tak i,idag???????lekre tags du har fått inn også....I boken jeg fikk for noen uker siden,var det oppskrift på slike...Men hakke tid til det nå....for her går det kun i "Nicolaj"..knis...Klem fra M

    SvarSlett
  6. kjempeflotte tags - hadde vært morsomt å prøvd å lage slike selv en gang ...men sukk, det er nå denne tiden som aldri strekker helt til , over alt man har lyst å foreta seg ! ;)
    Ha en flott vårkveld
    hilsen fra L i Husrom & Hjerterom

    SvarSlett
  7. ),O
    lö,)
    l),
    l

    Tittei!

    Jøss, disse var fine!
    Jeg går her og lurer på hvordan jeg skal pynte et lite veggskap, kanskje jeg skulle hatt noen tags....
    Det har tre kroker under....

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Hihiiii,disse var det jammen noe kjent med......! Nå har jeg funnet på enda en ny ide,men den kommer nok ikke på bloggen,på enda noen dager.....trenger litt stasj,før de er ferdige :) Vi har også litt ustabilt vær idag,jeg venter bare på regndråper....men de har ikke kommet,enda. Klesvasken henger ute,og nymalte rekvedting ligger utover,så jeg flyr i vinduet hele tiden,for å redde dem,om dråpene kommer....kos deg masse,og ha ei finfin helg i Asker :)

    SvarSlett
  9. Jättefina tags !!
    Och så fint du dekorerat men dom, fantastiskt, man blir så inspirerad ( har kanske sagt det förr, men det måste sägas igen )
    Må så gott !
    Klem från Åsa

    SvarSlett
  10. Hej!! Roligt att hitta till dig och så många vackra bilder du visar.
    Må gott Hannah

    SvarSlett
  11. Vilka underbara tags, så vackra blir alldeles sjuk, vill bara ha...önskar dig en skön helg, beger mig till vattenhålet för en helg med mycket trädgårdsarbete, klem VIOLA

    SvarSlett
  12. ..heia..! så spennende lesning du kom med ikveld...
    har aldri hørt om dette om bestøving...
    artig å vite!

    maiklemmmmmmm.....

    SvarSlett
  13. Heia...
    Årre desse korta var berre lekker du!!Nydlege bilder!
    HmHm..spørst om eg må inn og bestille meg nokre sånne ja;))
    Kunne tenkt meg eit sånn med bokstaven R på eg da;)...
    Ja eg håper for dokker`s del at dokke har bedre vær en oss!Fy flate,her er storm og regn regn og atter regn:((((( triste greier du!
    Vil ønske deg ei fin,god og regn/vind fri helg!Klemmer til deg

    SvarSlett