onsdag 31. desember 2008

La det smelle fra loft til kjeller. Et nytt år skal komme, med lykke og fromme :))

Jeg må få takke dere alle for at dere har gjort oppleveslen som blogger til en sånn stor glede. Med en teller på over 7000 etter bare 2 1/2 mnd. så må jeg si jeg er overveldet. Og alle de hyggelige kommentarene varmer, og er så inspirerende. Utpå nyåret skal det nok feires.
Nå må dere ha en riktig fin nyttårsfeiring.
Også vil jeg sende dere nyttårsklemmer, med ønsker om lykke i det nye året.

8 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg, håper du får en fantastisk kveld!
    :)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg og dine et fantastisk nytt år...håper 2009 blir et flott år. Takker for at jeg har blitt kjent med bloggen din og håper på mer blogging i 2009.

    Klem fra Gry Hege :)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg et godt nytt år:))

    SvarSlett
  4. happy new year~~~~***!!!!
    klem, magny

    SvarSlett
  5. Tack för din hälsning, vilken härlig blogg du har, blev så förtjust i den, ser att vi har många saker vi tycker om gemensamt, länkar dig gärna så jag inte tappar bort dig i cyberrymden, ha en skön kväll, klem VIOLA

    SvarSlett
  6. Hei og takk for koselig meldomg på bloggen. En stille nyttårsfeiring er bsolutt til å gjenta. Vi koste oss selv om mannen var i seng 00.40:) Håper dere koste dere også. Riktig godt nytt år.

    SvarSlett
  7. Takk det samme, bloggen din inspirerer!
    Hilsen Marianne

    SvarSlett