torsdag 4. desember 2008

6 (u)interessante ting om meg.



Jeg er blitt utfordret av Litt av Mitt, Jorunn, til å fortelle 6(u)interessante ting om meg.
Reglene er som følger:
1. Du må linke til bloggen som tagget deg 2.Lag en liste over 6 (u)interessante ting om deg selv 3.Tagg 5 andre bloggere, la dem få vite de er med og kommentere på deres blogg.

1. Har jobbet som strikkedesigner og inbiller meg at jeg kan strikke. Men har ikke strikket på et år nå.


2. Det beste jeg vet er pannekaker, kunne spist det til middag 4 ganger i uka.


3. Er dysletiker, og sliter med å oppfatte hva jeg leser. Store tykke bøker later jeg som er ikke eksisterende.


4. Elsker musikk. men er vanvittig kresen. Skal på AC/DC konsert i februar. hi,hi. Det er nesten litt flaut.


5. Er vokst opp som enebarn og adoptert av min farmor og farfar. Så jeg er tante til mine biologiske halvsøsken. Ble du forvirret nå? Alle blir det og jeg må forklare på nytt og nytt :)))


6. Har jobbet som vaskekjerring på anlegg, og hadde ansvaret for renhold av brakke med 40 rom, oppholdsrom og lomperom. Med andre ord så var jeg anleggslusk langt inne på fjellet i 2 sesonger på midten av 80-tallet.

Utfordringen går videre til : Tante Julies gamle hus, Shabby & Charm , Magny`s lille Krinkelkrok , Fra blokk til hus! , Velkommen til sirens hus.

7 kommentarer:

  1. Fantastic posting!
    The Children are the future of World!

    SvarSlett
  2. Hei, takk for hyggelig hilsen i bloggen min:-) Du har rett i at jeg "kommer fra" hagegal ja - ble jo tvunget over hit i høst:-)

    SvarSlett
  3. hei på deg,
    takk for hilse, somm alltid er kosleig...
    Dette var da spennende lesning...
    men vet ikke om eg gjør det selv,-så mange her i bydelen som titter innom meg, vil ikke de skal vit allslags....
    Noe annet om det bare var dere bloggveninner som leste!
    stor klem, og fin helg til deg og dine~~~~

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar, vi har også Steinerskolebarn! Flott kjøkken dere har, deilig at ikke alt av interiør er hvitt : )
    God helg til deg

    SvarSlett
  5. Hei.
    jassa,du har hatt besøk av santos du og, ja. Fikk beskjed om at han har virus, så jeg håper du ikke har studert han for nøye.
    Kjøkkenet ditt er veldig fint, og annerledes enn det alle andre har. Og utfordringenm har jeg tatt, på ett vis...

    SvarSlett
  6. Hei på deg. Jeg tar utfordringen! Artlig å få vite litt om andre. Er borte fra pc'en i helga men lover å legge det ut til uka. God helg!

    SvarSlett