torsdag 6. november 2008

Kremmerhus


Hei på dere!
Nå er kremmerhusene rullet inn i nettbutikken, og jeg har rullet på postkontoret med mine første pakker fra Nettbutikken. Juuhuuu!!!
Da håper jeg det er noen kjempe fornøyde kunder der ute.
Det var litt mikk makk og få til de kremmerhusene, så det ble ikke så mange. Men noen ble det, så håper jeg det er nokk til de som vil ha. Jeg har brukt ark fra en gammle notebok. Ser ut for meg som det er Italiensk og klassisk musikk. Bildene de er dekorert med er kopier av gamle postkort. De er blitt "destressd" slik at de er slitte og "gamle". Arkene i boken er ganske tykke og store så de holder godt fasongen. Og jeg synst det var veldig fint med en gammel brodert duk oppi. Den skal jeg fylle med julekrydder når det "lir mot jul.

4 kommentarer:

  1. Driver å leter etter sånne noteark jeg også .. :o)
    Kremmerhusene ble kjempesøte!
    Du er så kreativ og fingernem.

    Ha en super torsdag - klem!

    SvarSlett
  2. vakre "strutar",- lurt med stempelet...~~~
    fiin dag!~

    SvarSlett
  3. Ja dette ble veldig fint. Har lagt deg inn på listen min over blogger jeg følger. Håper det er ok ? : )

    SvarSlett