tirsdag 18. november 2008

Maileg

En søt kanin er nå på plass i butikken
Jeg forventet en stor pakke i dag. Men inn døren kom en liten eske. Og oppi der satt det bare kaniner. De hadde med seg et brev, og en forklaring.


Det har nok tatt litt av med disse populære produktene. Maileg har ikke klart å prosusere like mye som det som er bestillt. Derfor får jeg bare kaninen. Bare guttekaninen kom. Ingen jente og ingen smalstripete julegris.

Jeg trøster meg med at det er likt for alle norske butikker. Nå blir dette gjort noen med, og forbedret til neste sesong. Det er godt, for jeg kommer til å ta inn mer at disse herlig skapningene i fremtiden.

Etter jul er det ny varemesse, nye produkter, og da blir det sikkert flere kaniner.

4 kommentarer:

  1. Har ikke noe forhold til maileg jeg .. har ikke hørt om det før jeg begynte å blogge heller ..
    Men de kaninene på øverste bildet er jo litt søte da .. :o)

    Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  2. For noen skapninger ! :-) Det første jeg tenkt er at sånne kan man jo SY ! Jaja..
    Grisen var jo skikkelig "gossin " da !

    SvarSlett
  3. den grisen må man bare gli glad i...
    kanskje eg skal ønske meg en til jul???

    ...ja posten har en helt "molbo"-filosofi...
    ikke miljøbevisste i det hele tatt, helt utroliG!!
    og ved å bruke om att en smart ekse, må vi betale like mye + 10 kr i tilleg ( som straff...)

    uff, blir helt oppskaket her eg sitter...
    klem :)

    SvarSlett