søndag 30. november 2008

Barnlige gleder


Så tenner vi det første lys....
Mamma, mamma kan jeg få blåse? Nei vi skal ikke blåse nå med en gang.
Så kommer 9 åringen. Jeg vil, jeg vil. Jeg vil blåse ut mamma. Sånn er det hver gang jeg tenner et lys her i huset. En gang satt jeg klar med fyrstikkene og bare tente på igjenn etter at de fikk blås ut. Så blir de leie og vi har slutt på dette her, tenkte jeg. Men den eneste som ble lei, det var meg.



Takk for alle hyggelige kommentarer. Jeg blir så glad, og jeg koser meg skikkelig med å titte i deres blogger og bli litt kjent med dere. Det har aldirg før vært så spennende å sette seg ned forand pc'en. Blogglandia ruler :))

11 kommentarer:

  1. Nok fyrstikker er nok en nødvendighet hos deg, skjønner jeg... Bra de er iherdige - DET kan de jo komme langt med !

    SvarSlett
  2. Hehe, små gleder i livet :)
    Ha en spennende ny uke
    *Siv*

    SvarSlett
  3. Bildene her sier mer en 1000 ord.
    Nydelig stemning oser av bildene.
    Ha en fin adventstid.

    SvarSlett
  4. Så fine bilder da.Her er det en liten frøken som ser svært så andektig ut. Klart det er morro å blåse ut lysene. Jeg har atten jeg, på jobben riktignok, som alle vil blåse ut. Det er det første de spør om når vi begynner å tenne adventslysene. Hvem får blåse ut ? Ha en fin uke

    SvarSlett
  5. Supersöta bilder!
    Förstår att det var lockande att få blåsa! :)
    Kram C

    SvarSlett
  6. Såå nydelige bilder.... du trenger ikke pynte med kunstige engler til jul, du har jo en levende.
    Jeg ønsker deg en hyggelig advent, og du er velkommen til å besøke min adventskalenderblogg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  7. Hehe :))
    Det der kjenner jeg godt igjen ;)

    Nydelige bilder...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Takk så mye for komentar på min blogg... Så koselig med en liten hilsen når man ligger der syk og svak:)


    Håper du får en finfin uke, og kos deg masse med barna dine.. så vakkert bilde..


    Klemmer White vintage

    SvarSlett
  9. Jøss.
    Hei Ragnhild, husker du meg???
    Så koselig å treffe deg i blogg-verdenen også da.

    Hilsen Karianne fra Sauda

    SvarSlett
  10. hi-hi, typisk... herlig barnlig GLEDE...

    nydelige bilder, ei skjønn lita juletuppe, tenker ho gleder seg til jul!!
    skjønnt...
    hilsen Magny

    SvarSlett
  11. Nydelig bilder, Ragnhild! Helt knallnydelige :)

    SvarSlett