lørdag 15. november 2008

Awarder

Jeg har fått 2 award, og nå er det på tide å gi de videre. Det er ikke så lett å velge bare noen. Men jeg må jo det. Og må man, så må man. Det er jo hyggelig å gi videre også da.
Denne går vider til: MAGNY`s LILLE KRINKELKROK fordi jeg elsker de vakre kortene hennes også har hun altid vakre bilder i bloggen sin. Også får jeg ofte hyggelige kommentarer som jeg setter stor pris på. To andre som også har vakre bilder og som jeg vil gi awaeden videre til er: Vintage og Forglemmegei. Den andre awarden går videre til: White Vintage, Charmerende Gjenbruk og Tante Julies Gamle Hus fordi jeg blir altid så glad av å lese deres innlegg og se på de vakre bildene.







4 kommentarer:

  1. åååhhh takkk....
    så fint du skriver!! love you!

    SvarSlett
  2. Nemen ! Så koooooselig da ! Veldig hyggelig at du er innom å legger igjen kommentarer. Tusen takk skal du ha !

    SvarSlett
  3. Tusen tusen tusen takk.. snille søte du...jeg skulkle gjerne gi den tilbake til deg, for det er så beundringsverdig det du har fått til med ny nettbutikk og alt!
    Setter utrolig stor pris på at du kommer innom meg, og for denn fine awarden!

    Håper det går unna hos deg om dagen, men at du også får tid til litt kos for deg selv, nå som det nærmer seg!

    God helg...

    Varme klemmer

    White vintage
    Heidi-anitha

    SvarSlett
  4. Hei så utrolig koselig, ble helt rørt. Det er sånne øyeblikk som gjør det så verdt å fortsette, så utrloig koslig og gjett om jeg ble gla ihhiiii.....
    For en koselig blogg du har selv, så inspirerende. Artig å møte deg, vi sees igjen
    klem camilla

    SvarSlett