onsdag 8. oktober 2008

Nettbutikken



Nå er nettbutikken så ferdig at jeg er begynnt å legge inn varer. Fotografere, redigere, kopiere, prise, tekste og arkivere. Og jeg skal ha mer en et bilde pr. produkt. Det blir store fine bilder.
Det kommer annonse i "Vakre Hjem & Interiør", selfølgelig:) Og jeg må finne bilder og tekst. Irriterer meg at alle varene fra Chic Antique og Maileg ikke er kommet. Det hadde vært så fint å fått tatt egne bilder av de og hatt med i annonsen. Men annonsefristen er 13. oktober, så det går nokk ikke. Maileg var snille og sente meg noen av deres bilder. Kaninene fra Maileg er bare så fine. Ha de til pynt, eller gi de til et barn. Klærne kan tas og på, så de er en kjempefin leke. Og egentlig beregnet til det. Heklet kjole og greier. Kunne ikke gå forbi disse da jeg såg de på Gave og Interørmessen. Barnnas leker finner en jo strødd over allt i huset. Og da setter jeg stor pris på at det er dekorative og vakre leker. Fra samme leverandør kommer også noen morsomme nisser:

Hos meg er det ingen jul uten nisser. Det skal være vakkert til jul. Men det skal også være litt morsomt. Og med barn i huset synst jeg det er viktig med morsomme detaljer. Nissene er store og kan selfølgelig også kles av og på. Så her er det bare for barna og kose seg. Jeg gleder meg;)

5 kommentarer:

  1. Så spennende med ny butikk :)
    Gleder meg til å stikke innom. Maileg er jo bare sååå søte :)

    Lykke til :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Gleder meg til du skal åpne butikk, hurra!
    Nissene var utrolig søte!!!
    De skulle gjerne mine to små hatt tak i :)
    Elsker klokken din i et tidligere innlegg...
    Ha en vindunderlig kveld
    *Siv*

    SvarSlett
  3. Hei! Det blir spennende med ny butikk, så flink du er! Ha en fin kveld :))

    SvarSlett
  4. Lurt!! Det med dekorative leker altså .. :o)

    Noe å tenke på for enhver med småbarn som helst skal leke på stuen ja!!

    Gleder meg til å se "butikken" - ha en fortsatt fin kveld - klem!

    SvarSlett
  5. Kjempesøte nisser:) lykke til med butikken:)

    SvarSlett