onsdag 15. oktober 2008

Det søteste i verden.

Jeg er det søteste som finnes. Ble født på badet for 6 uker siden. Se så liten jeg var da. Nå er jeg mye større. Har lært å gå. løpe, hoppe, og klatre. Faller og slår meg gjør jeg litt. Men det gjør ikke noe.

Hele familien synst jeg er så søt. De går bare rundt og sier: den er så søt!! Kanskje det er navnet mitt? Først sa de at jeg måtte flytte da jeg blir 12 uker. Men nå snakker de om at jeg kommer vel aldrig til å komme ut av dette huset. Betyr det at jeg kan få bo sammen med mamma for alltid? Bare være her som det er så fint å være. Det sysnt jeg at jeg skal.


Bare være her og kose meg med puppene. Tenk at jeg kom helt aleine. Ingen søsken. Fikk alle puppene for meg selv. Er jeg ikke heldig vel. Mamma er også søt. Hun heter Kamili Dior og er en somalikatt. Jeg er viss en hagemix. Pappa ukjent sier de. Men hva skal vi da med han. Uansett.

Ha en fin dag alle sammen. Ikke glem å leke litt.

6 kommentarer:

  1. Så skjønn! Har noen skjønninger herogså nå, nærmere bestemt 7 som innimellom ramler ut av redet og sjangler rundt i blinde! Har ikke åpnet øynene ennå! Snubler i en sagflisbit og ruller videre! Sååå nydelige! Hamstere er det da! Kos deg!

    SvarSlett
  2. Nåmen!!
    Herregud så søte:)
    Ingenting som er så søtt som kattunger.

    SvarSlett
  3. .. så nusselig .. jeg elsker katter .. :o)

    Vi fikk vår da den var tre måneder .. så denne perioden gikk vi glipp av .. nesten så man får lyst på flere .. :o)

    Ha en fortsatt fin onsdag - klem!

    SvarSlett
  4. så utrolig søt.. har selv mor og datter-katter hjemme:) er så koselig atte! gøy å se hvordan de forholder seg til hverandre:)

    SvarSlett
  5. Herlighet så nydelig! Ser jo at jeg har dumpet ned på et gammelt innlegg, men kunne ikke dy meg for å gi noen komplimenter til kattene dine. Vakre!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett