fredag 26. september 2008

Nettbutikken

Tiden flyr, og jeg kjenner på meg at opningsdaton for nettbutikken nærmer seg i reserfart. Det er så mye jeg har lyst å lage til butikken og ha lagt ut ved opning. Også er det allt det andre som tar mest tid. Utfylling av skjemaer, design og utforming av nettbutikken og ikke minst bestilling av varer. Allt er jo egentlig veldig morsomt da.Spesielt varebestilling.



Dette morsomme vegguret har jeg bestillt hos Chic Antique. Jeg har også bestillt nydelige vaser, julekuler og annet nips til jul og ellers.

Alle varene til Chic Antique er gamle funn som er satt i produksjon igjenn. De er bare så søte.







Jeg gleder meg til denne vasen kommer. Jeg skal helt klart ha en selv, som jeg vil ha hvite tulipaner eller amaryllis oppi til jul.

Men nå er det først og fremst høstferi og vi drar på hytta. Kanskje jeg må sette igang og pakke.

2 kommentarer:

  1. Likte både klokka og vasen kjempegodt jeg ... tanken på hvite tulipaner til jul .. den er jeg helt med på .. :o)
    Siden de begynte å selge tulipaner i juletiden - har resten av vinteren blitt mye lettere å komme igjennom (de er jo et av de første vårtegn ...)
    Takk for påminnelsen .. :o)
    Ha en fortsatt fin fredag - klem!!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder. Vil ha, vil ha!!! :) Ha en fin hyttetur og god helg.

    SvarSlett