mandag 16. desember 2013

Puster liv i Wallas Verden bloggen:)


 

Hva skal jeg gjøre med bloggen min? Det har jeg prøvd å finne svar på en stund. Vil - vil ikke?

Nå når jeg ikke lengre har noen interiørbutikk så måtte jeg finne ut hvorfor og om jeg ville og hadde tid til å blogge. Det har vært mye att og fram. Men jeg har aldri klart å slette den heller. Å slutte med butikken var egentlig bare deilig. Det blir slitsomt med så mye jobbing når en sitter igjen med nesten ingen ting til seg selv. Og langt fra noe en kan kalle lønn. Da blir en til slutt lei og mettet. Inspirasjonen og entusiasmen forsvant. Og jeg fikk meg heller ny jobb innen en helt annen bransje. Og har egentlig mye spennende å gjøre der.  

Men jeg er jo fortsatt superopptatt med hobbyene mine også. Og nå har jeg begynt å bare ha det gøy med interiør og gjenbruk igjen. Ideene bobler over i mitt hode, og jeg har tusen ting jeg har lyst, og planer om å lage. Så ting å fylle bloggen med her mangler det ikke på.

Jeg kjenner jeg er klar for en ny periode med bloging. Jeg vil pusse opp litt her inne og så får bloggen leve videre. For jeg er jo glad i sosiale medier;)



Bildene er fra kjøkkenet mitt. Tatt for mange år siden. Boksen der har en annen funksjon i dag. Men tingene er fortsatt med meg og jeg er veldig glad i bestefars gamle dynabittkasse. Den var full i rustne spiker da jeg fant den.
Kanskje kan bildene inspirere til litt julebakst. Jeg har ikke begynt på den enda. Vi får se. Liker best julepynten og tenner et julekrydder-duftlys for å få julekakebakeduft i stua:)) Og det sier jeg som nå jobber i dagligvarebransjen. Kanskje kommer jeg med noen oppskrifter inni mellom interiør og gjenbruk her. Det tror jeg;)

7 kommentarer:

  1. Kjempekoslige vlder :) og enda koseligere å s livstegn på bloggen,håper lysten til å fortsette holder seg,man får jo så mye igjen :)
    Visste ikke du hadde sluttet med butikken,et tøft men helt sikkert klokt valg.Bransjen er tøff,å drive butikk er tøft!Vær stolt over at du fulgte drømmen du,så fikk du prøvd deg og det gikk bra...men var bare ikke verdt prisn!!!Nå får du ha det gøy med interiør på annet vis!!!
    God førjulstid!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja nå kan jeg bare ha det gøy og gjøre det jeg vil. Også er det mange andre muligheter for salg om jeg skulle få trang til å selge unna noe;)

      Slett
  2. Hei Ragnhild,
    Så utrolig koselig å høre at du blåser liv i Wallas verden igjen :) Hos meg har det gått litt trått med bloggingen i det siste, men jeg klarer ikke å slutte - får heller ha innlegg med ujevne mellomrom og holde kontakten med dere der ute :)

    Ønsker deg en flott innspurt mot jul, og en riktig GOD JUL når så langt kommer!

    Klem fre Hildegunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi får ta det når lysten er der og ikke la det bli stress;)
      Supergod førjulstid og god jul til deg også.

      Slett
  3. Hei! Så kjekt at du er tilbake;) går litt i bølgedaler med denne bloggingen hos meg også, av og til er det kjempe kjekt og plutselig var det gått flere uker uten noen ting;/ men men ønsker deg herlige førjulsdager;)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Nå får du tid til loppemarkeder igjen til våre også! Masse å glede seg til. Veldig glad for at du er tilbake igjen!

    SvarSlett