onsdag 26. desember 2012

God Jul


Nå har jeg hatt noen fine rolige dager dere. Kost meg med herlig julesteming og god mat. Hjemme med familien min. Det beste som finnes.




Det er liksom ingen plass i huset det er kosligere til jul enn inne på spiserommet vårt. Det er liksom gamlestua mi. Her er det hvit nostalgi og her har jeg all den gammle hvite fayansen min.


I stua er det litt stilskifte på gang, og her har jeg litt mer moderne ting og tang. men juletreet er som det pleier. Noen nye kuler ble det i år også. Og her er plass til nye kuler hvert år i mange år enda. Spesielt når vi klarer å knuse noen hvert år også. Det er liksom ikke til å unngå. I år har jentene mine pyntet treet. Jeg pyntet bjørkekvisten min jeg.

 
Må dere alle ha en fortsatt fin romjulstid.
Jeg skal ha åpent i butikken i morra og skal såklart pakke ordrene som er kommet inn i løpet av jueln:)
 
Nb!!     S A L G  på mengder av varer i butikken og nettbutikken
www.wallas-verden.no
 

1 kommentar:

  1. Hei Ragnhild, Vakre bilder fra deg som alltid:-) er innom for å ønske deg fortsatt god romjul og fredelig nyttår! klem Siv:-)

    SvarSlett