søndag 16. september 2012

Noe av høstnyhetene fra Chic Antique.

På tide å vise dere noen godbiter fra Chic Antique. De lverer også mye lekkert i høst. Jeg syns de er nydelige disse putene og gardinene. Vakkre farger og skjønne kapper og brodereier. Ser for meg at det kan passe perfekt både på soverommet, stua og spisestua.


Også måtte jeg bare ta med et lite sniktitt på julepynten. Passet jo så fint inn i fragene med det andre. Så det bare måtte være med. Selv om sikkert noen av dere får helt hetta nå når jeg minner dere om at julen snart er her. Det jeg liker best med julen er vel selve forberedelsen, planlegging og kos med forventninger. Så det er bare å begynne. Har forresten allerede solgt flere julegaver i butikken. Noen liker å være tidlig ute:)

1 kommentar:

  1. De nydelige putene da:))

    Synes det er veldig fint med sånn julepynt:))

    SvarSlett