mandag 13. august 2012

Max Vase i Krøllet Papir Porselen


I går var jeg i butikken og pakket opp nye varer. Og denne vasen bare måtte jeg ha med meg hjem. Hadde nemlig kjøpt gladioler på fredag, og da jeg ikke kunne finne en passende vase hjemme, så gikk tankene mine til den nye vasen jeg visste skulle være med i leveringen fra Bloomingville.
Den er jo så stor. Har aldrig hatt en så stor vase. Og det må jeg jo ha. Tenk bare alle de lange kvistene som strekker seg ute nå. Og som er så flotte å ta inn. Gladiolene ble faktisk litt små oppi der og jeg måtte legge litt plastpose nede i bunnen for å få riktig høyde på de.




Vasen er så stor at den gjør seg veldig godt som gulv-vase også. Den er laget i porselen, men her i huset var det noen som trodde mamma hadde vært så tullete at hun hadde en papirpose på blomstene. Kult at den klarer å lure noen:)) En liten overraskelse er morsomt.
¤¤¤¤¤¤
Nå skal jeg pakke opp og prise flere varer. 3 paller tar sin tid. Det skal jeg love dere. Men et par dager skal holde;) Alle varene ligger i nettbutikken: www.wallas-verden.no
Ha en herlig dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar