lørdag 16. juni 2012

Helt amøbe



Så er det lørdagskveld og jeg skal bare slappe av. Min kjære har funnet ut at det aldrig blir til at vi går ned i kjellerstua og ser film. Ungene gjør, men vi har bare vært der en eller to ganger. Så i dag kom han hjem med en blu-ray spiller. Nå skal han til å montere. Så blir det kanskej en fil også:)



Etter en lang og travel dag i butikken er jeg nå litt tom i hodet. Så jeg kommer sterkere tilbake med bilder av nyheter og mer spennende ting ganske kjappt.
Nå vil jeg bare ønske alle en deilig lørdagskveld også skal jeg være amøbe foran tv:))

3 kommentarer:

  1. Fantastisk vakkert bilde av pelargonium og peoner. :) Nyt kvelden foran tv. :)

    SvarSlett
  2. Vakkert! nyt kvelden :)

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  3. Fine bilder av nydelige blomster:)

    God helg til deg!

    SvarSlett