fredag 6. april 2012

God Påske, og.....


Påskeferien er godt i gang og jeg slapper av hjemme. Så får vi se hva dagene bringer. Ikke noe spennende. Bare hobbyer, butikk og enda mer hoppyer.

 Har dradd en gammel kiste inn i stua. Den ble kjøpt for 1 år siden og blitt stående i kjelleren. Jeg må gå igjennom innholdet, vaske og gjøre det klart for butikken. Ikke noe superspennede innhold. Men noen gamle koslige redskaper. Et barnevakebrett og bærhenter kan jeg se. Også en tommerstokk i tre. Jippi! Jeg var mest glad for den. Den jeg har i butikken er jeg totalt avhengig av. Bruker den jo 100 ganger hver dag, og nå har den ene armen løsnet. Krise, for jeg vil ikke ha en sånn ny og gul i plast. Så jeg har prøvd å reparere den gamle og vært litt fortvilet. Også inneholdt skattekisten en akkurat lik. Av den gode gamle sorten i tre:)

Øy! Der kom solen. Da blir det litt hage i dag også da. Digger at snøen er borte så tidlig. I fjor satt jeg og leste bogger fulle av krkkus og påskeliljer når jeg hadde over meteren med snø i min hage. At jeg skulle få oppleve så tidlig vår her noen gang. Snøklokker, blåveis og nå blomster hvitveisen også, ja det er bare helt fantastisk. Nå skal jeg og jentene ut og plukke hvitveis.
I butikken har det kommet inn nye puter. Peace & Love.
Du finner de HER

Må dere alle ha en fantastisk påske.

4 kommentarer:

  1. Fantastisk påske til deg også kjære Ragnhild!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Jaja,da er det omvendt i år da....det er nemlig flust med snø her.Men fint:) Vi får ta det som kommer,våren er nok rundt hjørnet uansett:)
    Slike metere tror jeg egentlig det går an åkjøpe enda forresten,men det er komet sjarmerende med en gammel fra en ekte skattekiste!!!
    Nytpåsken videre:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Kjempeflott kiste, og slike flotte skatter som lå i den:))

    Ønsker deg fortsatt en glad påske:)
    Påskeklem fra Marianne

    SvarSlett
  4. Glad påsk!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett