fredag 2. september 2011

Butikkbilder og God Helg:)

Bare innom for å ønske alle en god helg:)

Har fotografert noen av favorittene mine i butikken. Så her kommer en lang remse med butikk-bilder. Mange favoritter, og skulle veldig gjærne tatt med hjem alt.


Det store speilet skal jeg ha med hjem. Har 2 stk. så det blir fortsatt et i butikken. Det kan forresten også henge horisontalt og blir kjempefint over en sjenk eller sofa.

Og disse urnene er bare råfine.



7 knotter ble med hjem til et skrivebord i dag. Nå må jeg finne fram drillen;) Skuffedariumet har orginalt forskjellige knotter som går i elfenben og er for salg.





En av de skal heg helt klart ha med meg hjem. Liker begge like godt så det blir den som ikke blir solgt først. (ja, de er litt dyre så her er lov å prute;)

Nydelig og veldig populært antrekk. Bare noen få igjen nå.

Denne skjorte-tunikaen har jeg allerede siktret meg. Den er så vid og ledig å ha på seg. Digger det. En underjole under er helt perfekt.



I morgen er det jobbelørdag for min del. Kanskje vi sees;)

Klem.


8 kommentarer:

  1. Masse fint hos deg Ragnhild. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Heia Ragnhild :)
    Herlighet så mye fint du har inne nå, utrolig nydelig den store madonnaen :)
    Skal nå ta meg en tur innom butikken for å se mere :)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Kjempemasse fint du har, Ragnhild :)
    Ønsker deg en flott søndag, nyt dagen - og ha en kjempeflott uke som kommer... Nå skal jeg ta meg en titt inn på nettbutikken din :)

    Har du fått inn den tunikaen som jeg bestillte av det? Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Åååå så masse fiiint!! Jeg synes de lampene er så morsomme men aner ikke hvor jeg skulle hatt noe slikt:)
    ELSKER indistri-krakken under her også <3

    Håper du nyter deilige dager Ragnhild <3

    Stooor klem!

    SvarSlett
  5. Vilken fin butik du har, jag ser saker som gärna skulle få följa med mig hem också. Har aldrig varit i Asker, men kommer jag dit ska jag besöka dig.
    Ha en fin söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. Fantastisk! Så mange fine ting du har i butikken din, jeg regner med du trives godt der blant alle de flotte tingene.

    Takker for titten.

    Kom gjerne innom meg, og delta i konkurransen min.

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  7. Ahhh så mye fint Ragnhild! Jeg må få kommet meg innover snart- det er ikke langt men helsa må liksom være på plass....:)

    Ønsker deg en knallfin helg, og masse salg i dag ;)

    Klem Mona

    SvarSlett