mandag 22. august 2011

Nytt på soverommet.

Ny uke og nye muligheter. Mandag morning og jeg syns det er deilig med sol. Startet dagen med et besøk hos Nomi Import i dag. Hentet noen barnestoler også et konsollbord. Nå ligger det i bilen og venter på meg.
Når jeg slår opp øynene på morningen så er det dette jeg ser. Ikke roser hver dag da, men av og til.
For en stund siden. Ja det er sikkert et år siden jeg kjøpte et par søte nattbord på et marked. De var i flammet bjerk og veldig slitne i lakken, så de trengte maling. Jeg dro de ut av garasjen like før ferien i sommer. Rosa tenkte jeg kunne bli fint siden de i utgangspunktet var ganske søte, med svungne føtter og rund mage. Også ble de så fine at jeg bare måtte ha de på mitt eget soverom. Jeg elsker kombinasjoen med grønt og rosa så da passet de jo fint til tapeten også da. Jeg lurte litt på om min mann syns det var like stas med rosa nattbord. Men så syns han det var kjempefint. Jeg må da være verdens heldigste kone som har en mann som kan like det feminine, og ikke har noen trang til at alt skal se ut som i et verksted.


Nye lamper har jeg også fått. De er fra Watt og Veke og ligger i nettbutikken. De skjermene er bare helt fantastiske. De er av silke og selger seperat.
Nå er vel pausen min over. Da er det bare å hive seg rund og pakke ordrer, hente varer i bilen, kjøre på posten, hente unger, lage middag osv. For så å ta et beundrende blikk på nattbordet før jeg lukker gluggene for natta.


12 kommentarer:

  1. Bare helt Nyyydelig Ragnhild..vakkert er det...
    Alt er bare så samstemt satt sammen..flink er d....Skjermen var og lekker....
    ha en fin fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig, Ragnhild ღ falt pladask for ditt søte rosa nattbord ღ og veldig fint med grønt sammen... Kjempekoselig soverom du har, flott sammen av farger og tilbehør ღ Ønsker deg en fortsatt fin dag, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Såå nydelig...
    Det er så flott at du har kjolen din som pynt, den og rosa nattbord, herlig....
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Ååååå, så søte nattbord!! Rosa var jo perfekt ;oD
    Klmmer Elisabeth ;)))

    SvarSlett
  5. Hei på deg Ragnhild :)
    Det nattbordet var helskjønt, å jeg som bare elsker rosa :)
    Er såvidt min kjære godtar allt det hvite så jeg tror nok han hadde satt stopp for et rosa nattbord gitt, men man kan jo alltids drømme :))

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  6. Liiiiiker nattbordet sitt <3 Bare en smule misunnelig:)
    Vakre bilder
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  7. Er helt ny leser av bloggen din, fant den via prinsesseElin..
    Det var noen skjønne nattbord du hadde! Lurer litt på om det er brudekjole du har stående framme? Var uansett veldig fint!

    SvarSlett
  8. Hei hei :-)
    Så koselig blogg!
    Kan jeg spørre om navnet på tapeten du har på soverommet? Den var aldeles nydelig!!

    Ha en fin kveld:-)

    Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      Tusen takk:)
      ja tapeten er vi veldig fornøyd med. Er redd den er gått ut. Da vi i etterid skulle ha en i samme bok, så var så å si alle i den boken gått ut. Jeg husker ikke hva den heter. Men vi kjøpte den hos Tyttebæret inn i Oslo. De har vldig mye fint og spes. i gammel tapet. http://www.tyttebaeret.no/

      Slett
    2. Tusen takk :-) Da skal jeg titte der :-)

      Ha en fin kveld :-)

      Slett