lørdag 29. januar 2011

Olsson & Jensen Inredning. Og salg i nettbutikken

Her kommer noen bilder fra min nye leveranedør Olsson & Jensen Inredning. Her er så mye fint og ikke minst flott. Ordentlige ting. Også har de mye gamle saker som jeg elsker. Nå var de desverre utsolgt for alt det gamle, så jeg må vente på ny fangst der. Gleder meg.
Denne store lykten kommer inn. Har hatt inne en lignende før og den er bare kjempeflott.

Og sjekk dette nydelige serviset. Jeg ble helt målløs. Det er så vakkert. Og det kommer så klart til butikken. Alle 3 tallerkenene + en nydelig mugge. Ja jeg vet jgr svak for mugger. Det kommer også en lignende den vakkre pynte som ligger på servietten, om det var den du falt for.

Har ikke bestillt diss rose-putetrekkene enda, men jeg kjenner på meg at jeg må det. De er jo bre helt nydelige.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nå skal jeg en liten tur ned i butikken og Ida som jobber der i dag. Også bærer det ivei ut på Gave og Interiør messen på Lillestrøm.
Håper jeg treffer noen kjente der. Det skulle være store muligheter for det, da jeg vet om noen bloggere som er der;)
Skjekk også ut nettbutikken. Nå er det -20% på alle varer, unntagen nyheter, pip og kusmi. Varer ut januar og rabatten trekke ifra manuelt av meg og du får en ny ordrebekrefelse. Ved bruk av kredittkort så trekker jeg det ifra før endelig belastning av kortet ditt. Og ved overføring direkte til konto så må du vente på ny oppdatert ordrebekreftelse før du betaler. Da systemet ikke fikser dette selv og den automatisk utsendte ordrebekreftelsen vil ikke være korrekt. Siden jeg er på messe i dag og imorgen så kan det ta en liten stund men den kommer;)
Ha en deilig helg
Klem:)

7 kommentarer:

  1. Ååå så utrolig lekkert, den roseputen var skjønn ,)
    Etterpå skal jeg på posten å hente stativet, gleder meg!! ,)
    Nå skal jeg en tur til nettbutikken, ciao♥
    Nyt helgen!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. psst. kanskje ses vi på messen i morgen ,)

    SvarSlett
  3. Å for en godtebutikk:)
    Her var det sååå mye jeg likte:)
    Ønsker deg en strålende lørdag, klem Hannew

    SvarSlett
  4. Halloj, ja det hadde vært så koselig, jeg har notert meg nummeret, så du hører fra meg ;))
    Kos deg på messen i dag ,))
    Klemmer♥

    SvarSlett
  5. Så mye lekkrt! Den puten var kjempeflott!!
    kos deg masse på messen, jeg skal inn på nettbutikken og kikke litt;)

    Klem.

    SvarSlett
  6. TÄnk att vi missade varnadra, har inte varit inne på bloggen under helgen och var ju på mässan under söndag em och försökt titta efter kända ansikten för ditt känner jag ju igen...men det blir flera gånger, någon gång ska vi väl lyckas att ses :) kram VIOLA

    SvarSlett