torsdag 9. september 2010

Nordal til butikken.

Tittei:)
Jeg har den glede av å representere enda en ny leverandør til Walls. Det blir veldig spennden med Nordal i butikken.
Og jeg gleder meg spes. til dette salongbordet. Tror dere det passer inn i stua mi eller?? Det gjør nemlig det;) Og det jeg liker med det, er at det er en kopi av gamle franske paller. Her i Norge har vi jo auropallene og jeg har aldri sett noen annen pall, (bortsett fra de helt nye i plast. Usj og æsj de er bare brukende til pall). Det morsomme er at jeg har likt bordet lenge før jeg visste at dett var en pall. I sommer så såg jeg en stabel med gamle franske paller til salgs i en utelandsk antikk butikk, og da likte jeg bordet bare enda bedre. Da fikk det mening og plutselig sjarm. Litt høyere ben på bordet enn på pallen men ellers helt likt. Det finnes med grønnpatinert kant slik som på pallene også med hvitpatinert jernkant.
For de som liker å mixe forskjellige stoler rundt spisebordet så er disse stolene her det perfekte supplement. Jeg får de inn i hvitpatinert og grått/sink. Det blir flott sammen med slitte gamle tre-pinnestoler.

Nå må jeg jobbe videre med å lagt ut alle de nye skiltene, rammene og klokkene i nettbutikken.
Ha en kos kveld alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. Hejsan!! Jag följer din blogg och brukar kika in i din nätbutik,tycker du har så mycket vackra och även läckra saker i ditt sortiment!! Blir nog beställning framöver!!!Vänliga hälsningar Åsa.

    SvarSlett
  2. hei.
    mye fint fra nordal,har endel av de i vårt hjem..hihihi.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Heisann ! Ja da fant jeg den flotte bloggen din. jeg bestilte ifra nettbutikken din ,er såå masse fint der inne. Gleder meg masse til pakken kommer ..Så det var morro å se at du også har blogg,så den er herved lagt til min Bloggeliste.Klem Sissel

    SvarSlett