søndag 8. august 2010

Nyheter

Her er noen bilder fra Chic Antiques høstkollektion. Morsomt at det kommer lyshus i flere størrelser og fasonger.
Vil du se mer så har jeg lagt ut nesten alle bildene på Wallas Verden sin facebookside. Også noen varer med priser.
Det er noe høstlig med den veen, men i min hage har vi lødd ve som "gjære" mellom oss og naboen. Det er bare så fint. Nå ligger det en stor haug med mer ve der ute. Og jeg sitter her og lurer på om jeg skal ut og lø og forlenge det som er der fra før. Men det er varmt og deilig sommervær ute, og jeg har bare lyst å sitte i stolen foran veen og titte på hagen. Nyte den fyllt ut før høsten kommer.
Denne lykten syns jeg var så fin. Jeg er egentlig litt metta på lykter. Det har jo vært lykter i alle farger og fasonger i alle butikker i mange år nå, og jeg tenker at lykter det har vi vel ikke plass til flere av. Men så dukker det opp noen som bare er helt uimotståelige. Og det er denne for meg. Det kommer også en som er kjempestor. Det er gøy. + alle de stor lyshusene da. Det blir koselig å ha på trappen.
¤¤¤¤¤¤¤¤
Ellers er planen å lagt ut mer varer under varer som kommer i dag. Det er bestilt veldig mye varer allerede. Julekulene er i boks for lenge siden;) Rart å sitte å bestille julekuler i sommervaremen, og tenke på julegrana og hvordan vi vil ha det til jul. Men så klikker en bestill, reiser seg fra stolen, og er tilbake i sommerlivet. Og det er jo mest morsomt. Også er jeg ikke så lei meg for at sommeren er over. Jeg har jo allerede begynt å glede meg til jul. Ja du kan bare flire, jeg syns også det er rart:))
Nå skal jeg uansett ut i sommervarmen,
Klem:)

5 kommentarer:

  1. Känner lite som du...att man är mätt....men som sagt..så dyker det upp något som man bara inte KAN motstå...=)))
    Kraamizar Git

    SvarSlett
  2. De kurvene var kjempestilig...

    ja lykter har man i fleng,,,og en gang er det vel nok ...

    klemmer =)

    SvarSlett
  3. Ja sånn er det å drive butikk, da må man ligge et hestehode foran alle andre :) Lykta var bare nydelig! Har alltid likt lyshus også, så de blir spennende å se. Håper det går bra og at du har mange kunder i butikken din!

    SvarSlett
  4. Er alltid på leting etter fine lykter:)

    Stemmer det foresten at wallas verden kommer til/har den nye boken "lev vackert"? I såfall når og hva koster den? Har den første og bare venterogventer på å få tak i den neste :)

    Kaja:)

    SvarSlett
  5. Hei ragnhild
    Nå er det lenge siden... sommeren er jo så travel og hektisk. Morsomt å titte inn til deg igjen.
    Jeg skjønner at du er i gang med jula allerede, jeg er vel også det iogmed at manuset til min nye bok Sjarmerende Jul er i trykken.
    Du må ha en god uke.
    klem...Ellen

    SvarSlett