onsdag 28. juli 2010

Butikken åpner torsdag 29.07.10 kl: 10.00

Gråpapiret i vinduene er fjernet og alle er hjertelig velkomne i butikken.
Butikkdata er installert og prøvd ut. Betalingsterminalen er ikke på plass, men vi har jo 3 stk. mobile terminaler i min manns del av firmaet så jeg har lånt en av de. Vi har priset og priset på varer. Helt ferdige er vi ikke enda, men vi fortsetter i morra og blir vel aldri helt ferdige. Med det mener jeg at det kommer jo stadig nye varer. En stor levering fra Chic Antique er sendt fra Danmark og ventes i begynnelsen av neste uke.
Også en stor levering fra en helt ny leverandør kommer i begynnelsen av august.
Er du i Asker sentrum så må du ta turen inn Lillesmuget mellom Apotek 1 og Charlottes Iskrembar. Vi stiller med kaffe fra ny Nespressomaskin og litt søtt. Siden jeg ikke har annonsert åpningen før nå, og siden veldig mange er på ferie, både kunder og hjelpere, så har jeg ikke mulighet til å lage en åpningfest og stor happning utav det. Det har jeg ikke kapasitet til. Jeg er veldig glad for at Gro kommer og hjelper i morra og fredag da, også har jeg datteren min til hjelp. Så helt aleina er jeg heldigvis ikke. Men vi tar det litt rolig;) Også har vi åpningsuke neste uke også.

Du kan også komme til oss fra oversiden. Dette er lettest om du kommer med bil fra retning Oslo. Da parkerer du på parkeringsplassene til venstre for trekantens inngang (faktisk på butikkens tak) og kommer ned bakken. Jeg skal ta bedre bilder og lage bra kart. Disse bildene ble tatt i kveld når jeg gikk hjem. Og da var det faktisk blitt litt mørkt.
¤¤¤¤¤¤¤
Da gjennstår det å se om jeg får sove i natt.
Klart jeg har sommerfugler i magen. Og klart hodet mitt kverner rundt alt jeg ikke har fått gjort. Men alikevel gleder jeg meg veldig.

24 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny butikk. Skal sende svigermora mi på butikken din:))

    Lykke til i morgen
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Gratulerer Ragnhild :))
    Og masse lykke til !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med butikken...
    Håper det kommer til å gå akkuratt sånn som du har sett for deg, og at du blir "tom" for varer.
    Lykke til på åpningsdagen.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Gratulerer med den flotte butikken!!!
    Masse lykke til med åpningen i dag :))

    SvarSlett
  5. Gratulerer med butikk, og lykke til. Kommer nok innom når jeg er på de kanter

    SvarSlett
  6. Gratulerer Ragnhild!
    Nå har drømmen blitt endelig og nå kan du hygge deg med butikken og kundene. Jeg kommer innom en dag...
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  7. gratulere så masse.
    å lykke til på åpningsdagen,tenker dere er spente nå,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Hjertelig tillykke med din butik, er det ikke en skøn følelse at have fødderne i eget hus? Ønsker dig al mulig lykke og fremgang med foretagendet!

    Klem Helle

    SvarSlett
  9. Lykke til med butikk, det ser fantastisk ut!

    SvarSlett
  10. Jeg kjenner nesten spenningen her...Håper du fikk sove og at det har kommet masse besøk i butikken din!!Blir spennende å høre hvordan det har gått. Stor gratulasjonsklem fra Ann-Helen

    SvarSlett
  11. GRattulerer så masse ...så spennende... masse lykke til...

    det blir nok en spennende tid fremover =)

    klemmer =)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med åpning av butikk :-) Stas!
    Har dessverre ikke anledning til å komme på åpningsdagen, men til uka kommer jeg en tur. Garantert!

    Vi ses!
    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med åpning av butikken! Gleder meg til å komme innom en dag etter ferien. Lykke til:-))

    SvarSlett
  14. Tillykke med åpningen av "drømmen". Har vært fast følger av bloggen din en stund, så jeg må nok stikke innom butikken og sjekke ut hvordan det ser ut der også.
    Siri

    SvarSlett
  15. Lykke til med åpning!

    Skal komme innom deg hvis jeg er i de trakter en gang. Litt langt unna for en svipp-tur, hi hi.
    Klem Anita

    SvarSlett
  16. Gratulerer med ny butikk. Og lykke til ! Klem.

    SvarSlett
  17. Gratulerer med butikken Ragnhild!!!
    Skal i hvert fall stikke innom om jeg er i nærheten :))
    Masse lykke til med åpninga!!!
    klem Anne♥

    SvarSlett
  18. Stort tillykke med den nye butik.
    Og held og lykke med salget..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  19. KJære Ragnhilde!! Gratulerer så masse og LYKKE til med den offisielle åpningen i morgen!! Sr lekkert ut, kommer innomm om jeg er i traktene,garantert!!
    klem fra Anette♥

    SvarSlett
  20. GRATULERER! Og masse masse lykke til.. Jeg skal nok ta turen innom :)
    Spent på å se..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  21. Gratulerer så mye,,,,,og lykke til.
    Jeg har en sønn i Bærun, så jeg kommer innom en tur når jeg er der på besøk.
    Gleder meg til å se.
    Anne

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye, og lykke til! skulle ønske jeg var i nærheten...

    SvarSlett
  23. Hei! Var innom butikken din i dag, og anbefaler alle som har mulighet til å stikke innom!!! Nydelig butikk ! Jeg kommer garantert tilbake! Lykke til! Hilsen fra Mari-Anne

    SvarSlett
  24. Gratulerer :-)
    og du har helt rett - fra nå og fremover - så blir du nok aldri helt ferdig , med å prise / rydde / osv :-)
    ( snakker av erfaring - jeg blir aldri ferdig selv ..
    :-)

    Lykke Til :-)

    SvarSlett